Ronja Grahn

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Ronja Grahn - 24 februari 2010 22:45


[
x] Ramlat ner för en trappa?

[x ] Fått åka Ambulans?

[x] Fått åka till akuten?

[ ] Fått en fågelskit i huvudet?

[x] Tappat över 100 kronor?

[x] Någon har stulit något av dig?

[x] Halkat på en isfläck?

[x] Råkat ta sönder något som inte är ditt?

[x] Missat bussen/tåget?

[x] Väskan gått sönder så allt ramlat ut?

[x] Vält ett bord/stol/annan möbel av misstag?

[x] Gått in i en dörr?

[x] Krossat ett fönster?

[x] Blivit inlåst nånstans?

[x] Blivit oskyldigt anklagad?

[ ] Brutit något

[X] Blivit genomblöt genom att en bil har kört i en vattenpöl bredvid dig?

[ ] Ramlat i en hög hästbajs/fårbajs/hundbajs?

[x] Gått in i en stolpe?

[x] Skrivit en lång text på datan och glömt att spara/råkat radera?

[x] Tappat bort nycklar så du inte kommer in i huset?

Av Ronja Grahn - 24 februari 2010 21:08

Jodå, nog orkade man gå till Ica nog. Köpte bakformar,mjölk och ägg for hem började baka så skulle jag he i socker. Å nog fasen ska he saknas dåe. Hade ett tag lust att springa över till grannen men jag känn dom ju just å pass, så det kändes inte så klyftigt. Så det va ju bara traska iväg till Ica igen, jätte kul att det satt samma i kassan.. Hon kolla på mig och sa: "ÅSÅ SOCKER! Haha" Jag som: "Hehe,jo.. fick slut. Tack å hej"

Pinsamt!





  


Av Ronja Grahn - 24 februari 2010 20:19


Hittade kamera sladden så här är bilderna då.. :)


Tröjan: Framsida - Man glömmer aldrig en Klass Kamrat (KK)

             Baksida -   Lars å Anders stoltheter, åså våra namn..

T-shirt: Framsida - 9EF

             Baksida - Åt helvete med allt -ät palt

Byxor:   Vanliga svarta mjukisbyxor åså står det Grahn längs benet.


Så ser det ut.. ;)


Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 24 februari 2010 16:30

Måste ju ha lyckats somna före halv tolv igår kväll.. mycket duktigt gjort av mig. Började halv nio imorse, så steg upp där vid halv åtta. Har hunnit drömma så sjukt många saker denna natt. Men det är kul, så länge det är saker man vill drömma om.. som nu det va.

Nåja, i skolan hare väl inte hänt så mycke spec.. Gör det typ aldrig. Kom hem för inte så länge sen, ska göra nå mat soom-gåår-ätaa. Sen va jag ju så sugen på att baka ikväll, men såg nu att det saknas ägg till de. Så få väl se om jag ids springa till Ica för nå ägg sen.

 

Har tagit kort på klasströjan, men hitta inte kabeln till datorn när jag skulle föra över dom. Tyvärr. Men dom kommer förr eller senare.. :p

 

Kramiz/Ronja

 

 

"Den sanna lyckan kostar inte mycket, om den är dyr är den inte av någon bra sort.."

Ovido - Quiz & Flashcards