Ronja Grahn

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Ronja Grahn - 25 februari 2010 23:38

Av Ronja Grahn - 25 februari 2010 21:43

Kom just från ett varmt bad, så härligt! :)

Väntar på att jag ska torka nu, sen blire krypa i nå myskläder. Mamma har då farit bort så det blir väl jag då som får traska iväg till tvättstugan innan tio. Skojjs! Så jobbigt att den ska vara i andra hyreshuset.

Nä, jag ska inte klaga. Det är bättre än inget.

Sen så blire väl krypa ner framför tv:n å se nå os. Om jag ids kanske lite plugg. Har rätt mycket att göra.

 

Trevlig kväll hörrni!

Kramiz/Ronja

 


Av Ronja Grahn - 25 februari 2010 16:39

*J a g - b l i r - t o k i g*

 

Skrev för typ fem minutersen klart ett jätte lång inlägg.. Men då jag skulle spara försann ALLT.. :s Åh, sånt här kan verkligen få mig på dåligt humör.

Så såg jag att det jag skrev imorse heller inte sparats.

Whats the problem? :O

 

Det vart då ingen brännboll idag, -25 imorse. Attans å!

Slöjd, svenska och matte.. sen lunch. Jag och Linnea for hem hit och åt, sen fick vi skjuts till DollarStore där vi köpte lite karra.. Sen for vi då till Sandbacka skolan och såg film med alla niorna.

 

Nu kommer Sanna, blir lite plugg sen träning.

 

Hoppas nu det här inlägget går spara.

Kram på er! /Ronja

Av Ronja Grahn - 25 februari 2010 00:24

Så har man krypit ner under täcket då, kvällen har ju bara sprungit iväg. Har svårt att förstå att klockan snart är halv ett.

Ska se lite os, sen sova. Eller kommer väl rättare sagt somna till os. Men det är mys. Imorgon äre brännbollsturnering 09.00 om det nu inte är över -15 som det säkert lär vara. Om det är kallare så har vi vanliga lektioner fram till lunch. Annars så ska vi då tydligen ha brännboll i snön.. sen lunch och efter lunch film på sandbacka.. blir nog en chill dag. :)

 

Godnatt på er!

Kram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards