Ronja Grahn

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Ronja Grahn - 23 februari 2010 21:39

Öppet hus ikväll gick då bara bra.. hade bild sen teknik.

Sitter i sängen just nu, kollar på datorn och kollar på skidåkningen på tv:n. Gode tjill. Känner på mig att jag kommer bli i det här läget ett bra tag;)

Kom på en sak idag, har ju en söt-kusin som fyller år om nån vecka.. Hua vad tiden går fort. Nåja, har iaf grubblat lite på pressent och har fått en riktigt bra idé som jag ska fixa..tror jag.. Om jag hinner det. Vi får väl se. :)


Shit, nu börjar gäspningarna komma, men jag är väl inte trött? Eller *gäääsp* kanske jag visst är.

Ska kanske lägga bort datan och krypa ner under täcket istället. hmm.. Låter mysigt.

Aja, ska tänka på saken. ;)


Ha det så bra!

Kram på er!/Ronja


Av Ronja Grahn - 23 februari 2010 21:29

  

Saknar min lilla troll-unge så det gör ont i hela hjärtat..  

 

(gammal bild)

Av Ronja Grahn - 23 februari 2010 16:17

Har nyss duschat, sitter och kollar på datan nu medans jag drick nå fruktsoppa.. Gode gött.. :)

Vi har fått våra klasströjor idag, byxa,tröja och t-shirt.. Jätte härliga. Få se om jag kanske lägger in en bild sen..

Annars har det väl inte hänt så värst mycket idag, trodde ett tag det var fredag men så vare ju tydligen inte.

Ska lägga mig och vila en stund nu före maten, är som gode trött. Sen öppet hus på skolan ikväll *suck* 2 lektioner mellan 18.30 - 20.30 tro ja..

Kom förbi och kika. :)

 

Kramiz/Ronja



Ovido - Quiz & Flashcards