Ronja Grahn

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Ronja Grahn - 11 februari 2010 22:17

Har just sett Andra Avenyn, glömde helt bort igår att det var. Men nu har jag då sett det. Är ganska trött så ska ta med mig en bok upp och läsa lite. Sen blire tidig kväll. Fredag imorgon, kommer vara i Arvids, bortbjudna på middag.. mysigt! :)

GodNatt!

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 11 februari 2010 15:19

Nationella på morgonen gick väl lagomt bra.. Men tråkigt vare.. :o Lämnade in det vid elva, fick lunch då till tio i ett.. Då vi hade engelska sen so. Fick håla på sista lektion (bild) idag. Så slutade då tjugo i tre. Ganska så chill dag ändå.

Sitter hemma i lägenheten nu, men ska ta fyra bussen till Granbo. Men sen blir det upp ikväll igen för träning.. Började i Tisdags att vara med på konditions gympa, alltså inte sån gympa man voltar i och så.. hehe. Det är mer  konditions övningar och sånt.. Ni som läst min blogg länge vet ju vad jag var på i byastugan förr. Det är ungefär samma sak. Lite svårt att förklara vad jag menar. även kallad "Tant-gympa"  Finns många namn. Men de är iaf skojj.

Ska tillbaka sen, så kommer sova i Granbo..

Fredag imorgon, härligt! Fast jag har haft fredag hela veckan.. fattar inte varför men varje dag har kännts som fredag sen blire "just ja, det är ju bara ...."

 

Nä nu ska jag packa ihop lite grejjer sen fara te bussen. Om inte syrran förstört datorn där hemma så kommer väl något mer inlägg ikväll.

Kramii/Ronja

Av Ronja Grahn - 11 februari 2010 08:43

Finns ju inge härligare än att vakna före väckarklockan och bara ligga och tänka/dra sig/lyssna efter andra ljud osv.. tills klockan ringer eller jag menar till klockan tjuter och flyger iväg.. Nahaha.

Ska snart fara till skolan.. har just fikat fruktsoppa och frukt, hoppas man tar sig en bit på det..

Kramizz/Ronja

 

Marielle S - Ohjä.. Funkar ju fantastiskt bra.. ^^ Köpte min på Dollarstore i sommras. Vet ej om dom har kvar det än, men lär ju finnas på fler ställen. Du får fråga dig fram. Kram på dej! :)

Av Ronja Grahn - 11 februari 2010 08:29

  

Ovido - Quiz & Flashcards