Ronja Grahn

Alla inlägg den 21 februari 2010

___

Av Ronja Grahn - 21 februari 2010 19:50

  

Av Ronja Grahn - 21 februari 2010 17:53

Klockan var där vid tolv då två tröttisar bestämmde sig för att stiga upp imorse..mysigt, skulle kunna ligga kvar hela dagen om inte annat sagt stop.   


Har vart på frasses och ätit, sen hem och somnade, sov nån timma. Sen va jag upp kolla på datorn en stund. Sen la jag mig i sängen och såg hokey..(skit tråkigt) så man somnade om igen.. haha. Helt sjukt.

När jag vakna va jag och hämta tvätten i tvätt stugan, och nu sitter jag här och skriver. Har även hunnit göra ny toppbild.. :p Vart så sugen på göra en ny eller så va jag less den andra. Men så lär det ju vara..

Nä, vill ni veta vad jag ska göra nu? - Jag ska lägga mig i sängen å sova.


De ni.. sen får vi se vad man hittar på beror på när jag vaknar. Fast lär ju vara för trött för att göra nå. Skulle vart bra om man orka plugga en stund. Och Isa hon ska ut åxå. Bäst att ladda batterierna.


Såna här dagar förtjänar man ibland. Det är bara så.


Kramiz/Ronja


Ovido - Quiz & Flashcards