Ronja Grahn

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Ronja Grahn - 17 februari 2010 23:10

Onsdagar måste ju vara segaste dagen på hela veckan, iaf enligt mitt schema.. Började med Fysik i en timme, sen so, svenska, Lunch, matte, engelska och sen sist hk. Köttfärspaj gjorde vi på hk:n.. Visst vare väl gott men jag gör aldrig om de.. ;) Slutade kvart i fyra, å när jag skulle fara hade jag inga skor varken på mig eller i skåpet. For och kolla på hk, men inte va dom dåe där. Va tvungen kolla på schema i vilka salar jag vart så efter lite letande så hitta jag dom tillslut.. Hehe. Så snyggt gjort av mig. Ja mena skorna, vem tappar bort skorna?

 

Har gått till sängs nu med datorn i knät och os på tv, mysigt.. :)

har endel mail att läsa nu såg jag, sen blire väl data och os till ögonen slocknar.

 

Kram på er!/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards