Ronja Grahn

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Ronja Grahn - 16 februari 2010 23:33

Har nyss duschat/badat, härligt värre. Ska ta och krypa under täcket nu och kika lite os.

Så äre.. Har inte mycket mer att säga.. Jo.. Provet gick fint. :)

 

GodNatt! Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 16 februari 2010 00:30

Blev frasses med Sanna efter skolan sen flumma vi väl bara på som bara vi kan.. Hehe.. ;) vi va bla. En sväng hem till mig.

Ikväll har jag inte gjort mycket alls, bara tagit det lugnt. Kan vara skönt det också ibland. Skulle plugga men det blev då aldrig av, ska ta och läsa lite i boken nu, innan jag somnar. Hörde ju på skolan att det va imorrn vi ha Kemi-prov, det hade jag då helt glömt bort. :o Hoppas man kommer långt på det man lärt på genomgång och boken.

 

Nä nu ska jag *gäsp* stänga datorn.

Natti..Kram/Ronja


Kajsa - Heh, jå. Det skulle vart nå. Tänk att ha typ tio såna där som snurrar iväg samtidigt..Vilken jävla morgon.. x)

 

Marielle S - Nesch.. Du som är söt. :)


Ovido - Quiz & Flashcards