Ronja Grahn

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Ronja Grahn - 4 juli 2010 22:56

Har fasen inte gjort någonting vettigt alls idag, men såna dagar måste väl också få finnas.. Speciellt efter en sån här helg.

Men söndagar är väl lite som en vilodag, imorgon är det Måndag och jag är inte orolig ett enda dugg, för jag mena vaddå jag kan väl bestämma att det är Fredag imorgon, och göra fredagsmys av hela dagen. Jag ska inte till skolan, jag ska inte till något jobb.. Är bara ledig ledig ledig.. Tjihooo!


Tur med vädret har vi då haft, Lördag natten började det regna lite smått, men det riktiga ös regnet kom inte förän idag.. och det va ju en himla tur. Sånna här dagar får det regna hur mycket det vill, lite åska på eftermiddagen var det också, men kan till och med säga att det var mysigt för jag var inte ensam♥

Tänk om det hade spö regnat hela helgen, det skulle ju inte varit lika kul ens.


Just nu ligger jag i bäddsoffan, under täcket och massa kuddar bakom. Har tv:n framför mig och datorn i knä och lyssnar på bra musik samtidigt som jag bloggar och följer med i en film på tv:n.

Tjejer kan göra flera saker samtidigt.. OJA.. + facebook!


Får väl se då det kommer duga att somna, just nu är jag då så pigg att det känns som det kommer bli en lååång natt.


Tjoofräääs, kanske kommer något mer inlägg sen!

Av Ronja Grahn - 4 juli 2010 13:09

Ska inte kommentera kvällen mer än att jag hade för jävla kul!!

Hahaha, ja.. ojoj;)


Har just kommit hem, ska göra nå frukost!

Ovido - Quiz & Flashcards