Ronja Grahn

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Ronja Grahn - 5 juli 2010 19:08

Om du försöker hitta hem men istället hittar en grop, kan du försöka att leta efter en grop. Då skulle du med all säkerhet inte hitta en grop, vilket skulle vara bra, för då kanske du hittar någonting du inte letar efter, vilket skulle kunna vara precis det du letar efter.

Av Ronja Grahn - 5 juli 2010 12:31

Lyckades somna halv fem inatt/morse, wow.. Men då vakna jag halv nio.. låg och vred och vände mig i typ en timme till jag tillslut lyckades somna om och sov till just före tolv.

Nu har jag nyss ätit frukost ska väl ut en sväng på samhället nu.

 

 

Min plan om att springa sket sig ju, stoort! Ha,ha. Och det värsta var nog att jag hade inte andra skor än foppa.. hm, mina tennis skor är på vift.

sen börja ju Billy skälla, så då märkte jag att far jag ut så väcker han alla.

Och Isa hon orkar ju inte.

 

Nä, nu ska jag göra något vettigt av denna dag!

Av Ronja Grahn - 5 juli 2010 03:09

 

 

 

Alltså SUCK hur kan man ens vara så här pigg? Jag steg upp 

 

halv elva imorse, det är väl inte ens länge, en annan sak kan man ju tycka vara om man skulle ha sovit halva dagen. Men jag ställde ju till och med väckare för att det inte skulle bli så här. What´s the problem?

Kan det vara värmen? och nu har det då börja ljusna också, så det lilla "mörka" jag hade finns då inte kvar längre. Och ljusare lär det ju bli. Suck!

Snart, tar jag fasen på mig springskorna och far ut och spring, kanske det är det som behövs.

Först så ska jag då gå på toa för sjunde gången inatt!

 

 

Antar att ni tänker: "Men lägg bort datorn, stäng tv:n och blunda" Men tro mina ord jag har provat det tre gånger eller mer redan.

Jag kan inte ligga still.. Rastlös och spring i benen.

 

 

Av Ronja Grahn - 5 juli 2010 00:10


Myggbetten kliar!

 

 

 

 

 

Vill vara trött!

 

 

 

Det är varmt!

 

 

 

 

 

 

-Suck-

 

 

 

 





Ovido - Quiz & Flashcards