Ronja Grahn

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Ronja Grahn - 8 juli 2010 19:55

Är mätt efter god middag och god efterrätt, blir väl snart dra sig hemmåt.. Eftersom ingen är hemma har jag säkert en hund som vill ut. Sen så får vi väl se vad som händer ikväll.

 

Av Ronja Grahn - 8 juli 2010 14:31

Blir jävlat tokig, kliar nå så sjukt mycket på min rygg har stått och kliat i ungefär en timme kan jag tänka mig och det är ju inte lättaste stället att klia på heller. Sen kom jag på att det kanske beror på tröjan jag hade på mig så tog av mig den, gick i linne ett tag och det slutade klia. Så då tog jag på mig en annan tröja men nog fan börjar det om då igen.. Så kliade en tag sen åkte den av fort som fan. Går hellre och fryser i linne än klia mig på ryggen..

 

Men vad är felet? Kan det kanske vara för att jag brännt mig, men tycker det bör klia även då jag har linne isåfall..

 

Nåja, tillbaka till det jag höll på med.. vad va det nu då.. just ja städning.

Av Ronja Grahn - 8 juli 2010 14:05

Idag öser regnet bara ner, har gjort det mer eller mindre sen imorse. Är inte alls nå avundsjuk på lillasyster som åkte till Stockholm igår.. och har sol på vägen.

 

Har varit ut en sväng på samhället, men så tråkigt det är då det regnar. Har även hunnit ut på en liten promenix med IsaLisa.

 

Hade tänkt göra nå jag kan kalla för lunch nu, är lite hungrig. Och sen funderar jag på att dra igång med en stor städning.

Ikväll blir det middag hos bästavän.. :)


Av Ronja Grahn - 8 juli 2010 00:30

Har varit en jätte trevlig kväll, just kommit hem.

Nu blir det sova, så man inte sover bort hela morgon dagen.

 

Har varit en lång dag idag och det gillas.

 

Godnatt nu alla läsare!


Ovido - Quiz & Flashcards