Ronja Grahn

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Ronja Grahn - 27 juli 2010 23:19

 Nu kommer några bilder från Stockholm!

(Klicka på en bild för att få srörre)

 

 



 Han där satt och spela på glas, lät häftigt.


 Byte av vakt utanför slottet.


 Endel glass vart det också i värmen.




 Tunnelbanan








    




  Utanför nuvarande slottet.




Dessa fåglar var inte rädda minsann, de gick kring fötterna, men sen kom en anka springande mot mig. Fi fan så läskigt. Sprang för livet och ankan efter till typ 15 meter då vände den. Huvva, vilken typ. haha!!





  


Frittfall, extrem,insane,kvasten,vilda musen, gungan där uppe vet jag inte namnet på.

Åkte självklart alla. Förjävla skoj!

Fick nog endel i kön till fritt fall att tveka då jag hoppa av stolen och högt och tydligt sa: FY FAN!

Haha. De vare då det värsta, och vägen ner. Känndes ju som minuter.

Insane däremot det var grejer, snurra lagomt. Den va kul:)

Även extrem.. vilken grej;)

   

  

   

   


Tyvärr var vi ju där fel dag för allsång.

Men ändå roligt att se, fanns ju annat att kika på också och endel djur. Men dom orkar jag inte ladda upp bilder på. Var ju som det vanliga. Björn,varg,säl,älg osv.... :)

Av Ronja Grahn - 27 juli 2010 22:54

"På TV visar de dig hur tvättmedel tar bort blodfläckar hur lätt som helst. Jag tror att om du har en T-shirt med blodfläckar överallt så är inte tvätten ditt största problem."

Av Ronja Grahn - 27 juli 2010 11:23

Satt just och kollade på bilderna från Stockholm, har insett att jag inte kan lägga ut alla 300 bilder, la ut 200 på facebook och det tog en jävla tid.

Så får nog ta och välja ut några stycken av dom.

Tycker det skulle vara lättare än vad det är att lägga upp bilder. Så tjorvigt.

Men ska försöka få det gjort:)


Just nu så regnar det, ovanligt.. nej.

Tur jag sov imorse före sju hade det tydligen regnat och åska en massor. Men då var man minsann lyckligt omedveten. haa!:)


Hoppas det lugnar sig lite grann snart, tänkte ta en promenad med Isa sen försöka få tag i syster.

Så ska vi väl en sväng till campingen och tjollra.



- - -







Det är roligare att prata med någon som inte använder långa, svåra ord, utan korta, lätta ord, som: "Vad sägs om lite lunch?"

 

Av Ronja Grahn - 27 juli 2010 01:57

Har varit en mycket trevlig dag, på förmiddagen har jag och syster varit och och hälsat på våra släktingar från söder som orkat ännu ett år köra upp hit, trots sin höga ålder. Starkt gjort! Alltid lika roligt att få träffa dom.

Sen i eftermiddag så kom dom till oss då bjudna på middag. Så fram till ungefär där vid halv åtta så var dom väl kvar innan dom körde tillbaka till campingen för att sova.

Va rätt trött jag med så la mig på sängen och drog filten över huvet, somnade jävlat direkt. Kvart över tio var jag på benen igen och har pysslat med lite saker nu ikväll, även pratat en långt och nödvändigt samtal.

Tog också en promenad för en stund sen med Isa, shit så mörkt det är ute om kvällarna nu. Va ju rent lite så där läskigt ute. Huvva.

 

Ska väl försöka att sova nu, så man orkar upp imorgon.


Godnatt:)

Ovido - Quiz & Flashcards