Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 27 juli 2010

Stockholm i bilder! :)

Av Ronja Grahn - 27 juli 2010 23:19

 Nu kommer några bilder från Stockholm!

(Klicka på en bild för att få srörre)

 

 



 Han där satt och spela på glas, lät häftigt.


 Byte av vakt utanför slottet.


 Endel glass vart det också i värmen.




 Tunnelbanan








    




  Utanför nuvarande slottet.




Dessa fåglar var inte rädda minsann, de gick kring fötterna, men sen kom en anka springande mot mig. Fi fan så läskigt. Sprang för livet och ankan efter till typ 15 meter då vände den. Huvva, vilken typ. haha!!





  


Frittfall, extrem,insane,kvasten,vilda musen, gungan där uppe vet jag inte namnet på.

Åkte självklart alla. Förjävla skoj!

Fick nog endel i kön till fritt fall att tveka då jag hoppa av stolen och högt och tydligt sa: FY FAN!

Haha. De vare då det värsta, och vägen ner. Känndes ju som minuter.

Insane däremot det var grejer, snurra lagomt. Den va kul:)

Även extrem.. vilken grej;)

   

  

   

   


Tyvärr var vi ju där fel dag för allsång.

Men ändå roligt att se, fanns ju annat att kika på också och endel djur. Men dom orkar jag inte ladda upp bilder på. Var ju som det vanliga. Björn,varg,säl,älg osv.... :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards