Ronja Grahn

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Ronja Grahn - 23 juli 2010 19:09

Ikväll kommer dom hem igen, vart lite mindre än en vecka. Men tro inte att jag sörjer. Känns nästan lika skönt att dom kommer hem som att dom for.

Det är inte så kul som det låter att ha allt på sitt ansvar. Men visst har det varit en sjukt bra vecka, med händelser jag sent kommer glömma!

  

  

  

Dock är en sak ganska säkert, jag ska aldrig skaffa hund.

Jag är helt enkelt ingen hund människa. Visst, man ska väl aldrig säga aldrig. Men det är så jag känner i dagens läge, hur jag känner om 10 år bryr jag mig faktiskt inte om.



Tjofräs & Trevlig helg på er!:)


Av Ronja Grahn - 23 juli 2010 13:52

Med rätt kläder var det ju faktiskt härligt ute. Och då menar jag varma kläder. Fast det blåser riktigt ordentliga vindar.

Ska ta och lägga mig på balkongen en stund nu, med en bra bok.

Försöka koppla av, koppla bort tankarna för en stund och koncentrera mig på annat.. för stunden.

Av Ronja Grahn - 23 juli 2010 11:30

Fy fan så kallt det är, 11+  23 Juli. Vars blev det galet? Bara byta kläder till nå mycket varmare fryser ju ihjäl. 

 

Har sovit så bra även inatt, och vad jag drömde så vad ska jag säga ovanligt inatt. Men jag gillar denna dröm, det var verkligen en dröm!

Tror faktiskt det rullar åt rätt håll nu.

 

 

Frukost nu sen ut!

Ovido - Quiz & Flashcards