Ronja Grahn

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Ronja Grahn - 19 juli 2010 20:00

Oooo jiiiises. Nu är jag trött. Vart sugen på nå gott, så tog med mig Isa och gick iväg till Dollar. Tänkte att det skulle bli jätte bra.

Men så seg hund, tog hur länge som helst dit men till slut var vi ju då framme. Gjorde mina ärenden sen vare ju bara heeela vägen hem också.

Men tillslut så kom vi ju då hem, la mig i soffan och slog igång tv:n.. trött och nöjd att vara hemma. Jomen visst, vem sätter sig inte vid soffan och kollar på mig. Hund "två", kollade på klockan och såg att nog fan var det ju dags för han att gå ut också. Va ju bara he sig ut igen.

Men nu är hundarna nöjda, dom har vatten, dom har ätit och nydligt vart ute. Verkar då lugnt, kan inte ha glömmt något.

 

Nu ska jag lägga mig ner på soffan nöjd som en hund och kolla på Lotta på Liseberg!

Av Ronja Grahn - 19 juli 2010 15:46

Sådär ja.. nu är båda hundarna rastade blev två svängar en ganska lång och en lite kortare.. Jag är helt slut och varmt var det ute också. Nu har jag insett hur mycket motion jag kommer få denna vecka, mena hundarna ska ju inte ut bara en gång per dag precis. Och det är omöjligt att gå med dom samtidigt dom är för olika. Nåja, det är väl bara bra.

 

Blev som jag trodde också lite regn, men det var bara härligt.

 

Nu blir det soffläge fram till middagen, eller till dess att jag blir hungrig och gör middag rättare sagt.. ;)

 

Tjoooo!

Av Ronja Grahn - 19 juli 2010 13:23

Då har man lägenheten för sig själv en vecka, kommer bli skönt!!

 

Dock så har jag ju hundarna här, men det räknas väl inte.. :p

Fick ju bra betalt, så nog är jag lika glad för det!

 

Nu ska jag göra nå lunch, sen ut, kanske blir en lång promenad med ena om vädret tillåter det..

Ser lite skumt ut ute, kanske regn på gång?

Av Ronja Grahn - 19 juli 2010 10:06

Gav upp vid 01.00 inatt, men hade jätte svårt för att somna.. var inne i djupa tankar och inte ens det minsta trött.

Men efter rätt många vändningar så lyckades jag tydligen somna för jag vakna igen 05.00 hur pigg som helst och hungrig. Gick upp och åt lite grann, men tänkte sen jag kan ju inte stiga upp nu så la mig igen. Tog länge innan jag lyckades somna om men sen sov jag till nu just före 10.00

Har haft så konstiga drömmar, förstår inte vars jag får allt ifrån.

 

 

Känner mig stressad, men vet inte till vad..

Det här kommer sluta i kaos. Men jag har inte tänkt ge mig!

 

Ovido - Quiz & Flashcards