Ronja Grahn

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Ronja Grahn - 18 juli 2010 23:47

Har varit ganska lustigt väder idag, vart världens åsk väder mitt på dagen med spö regn så helt plötsligt så slutade det, solen titta fram men sen nån minut senare så var det åska och regn igen.

Riktiga ordentliga smällar var det, såna som inte jag vill höra då jag är ensam och blixtrar som bländar.. hua.

Stängde in mig på toan och la mig i ett varmt bad, koppla bort ovädret som var, så härligt så. Snacka om att lösa problem!;)


Har sett film ikväll, The stranger inside.. gick på trean. Den va faktiskt bra, inte som andra filmer eller jag vet inte hur jag ska förklara. Se den så förstår ni.. och lite häftigare annorlunda slut också.

Nog får den godkännt.


Ska förflytta mig in till min soffa nu, kanske her igång en ny film där.

Känner mig inte så värst trött faktiskt. Ovanligt....

Av Ronja Grahn - 18 juli 2010 12:42

Söndagar är verkligen speciella, även om man är lika ledig idag som imorgon så  är det på ett annat sätt en Söndag. Finns verkligen ett speciellt Söndags humör. Känns som en väldigt onödig dag då man inte gör nånting, sover bort halva dagen och sen bara är oavsett vad man gjort kvällen innan.

Funderade på vad man skulle ha hittat på idag, men kom absolut inte fram till något vettigt. Har just ätit lunch nu. Vädret är grått och tråkigt.

Kanske det ändå skulle vara ganska härligt med en promenad och frisk luft.

Aaja, vi får se. Ska fortsätta att göra ingenting ett tag till så får vi se sen vad det blir. Far hem till lägenheten i eftermiddag.

Hör av er om ni vill hitta på nå ikweelll! 076-8474792 

Ovido - Quiz & Flashcards