Ronja Grahn

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Ronja Grahn - 7 juli 2010 12:51

Och fort så vare gjort!   

Kommentera vad ni tycker.


Nu ska jag en sväng på dollar, sen vänta på att klockan ska gå. Fy vad det känns som klockan står till. Bara ett? Känns som den bör vara fem.

Är det kanske för att jag sov bara till åtta:)

 

Puss!


Av Ronja Grahn - 7 juli 2010 08:39

Sov hos Emma inatt, vaknade lite över åtta och gick hem. Jag som brukar vakna då hon far på jobbet hörde inte ett ljud. Måste ju varit trött.

Tur att jag vakna iallfall, för det hade jag bestämmt tidigt att jag inte skulle sova länge idag.

Ska göra lite ärenden snart, så fort dom öppnar.


Sen så har jag även lyckats bli sjukt less min toppbild eller vad man ska säga. Så snart lär det ju bli ny. Har redan börjat.


Nä, nu ska jag börja med frukost!


Ovido - Quiz & Flashcards