Ronja Grahn

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Ronja Grahn - 21 juli 2010 20:47

Hahaha, måste börja med att kommentera kommentaren jag fått.

Sånt där får mig verkligen att skratta, att ni/du ens orkar. Kan säga såhär..Jag vet att det finns folk som bryr sig, och ja jag orkar skriva. Annars så skulle jag inte göra det.

Var ju även jävligt fegt att inte våga står för vem man är.


Ja, jises. Tänk att folk inte har bättre för sig.


- - - - - - - -


Regnet har öst ner flera timmar här i Arvidsjaur, har mest vart inne och tagit det lugnt. Fick grymt ont i huvet tidigare, så la mig och vila en stund..eller ja en stund som vart till några timmar. Men det var härligt.

Slapp då ha ont i huvet efter det, sen så har jag även lagt ner några timmar på att ladda upp bilder från Stockholm. Dock på facebook. Kommer nog ut här på bloggen så småning om. Kanske imorgon, kanske nästa! :)


Ska ta och städa lite grann nu sen hoppa i duschen.

Sen blir det nog en lugn kväll, laddad med film! :)

:)

Av Ronja Grahn - 21 juli 2010 11:30

Kvällen igår var helt awesome!     



Nu ska jag ta och kliva upp, måste ut och göra några ärenden och Isa vill också ut och röra på sig.

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards