Ronja Grahn

Alla inlägg den 9 juli 2010

:)

Av Ronja Grahn - 9 juli 2010 09:39

Oj vad sömn man fick inatt då, 04.00 - 08.00 Suck, behöver jag säga mer?

Nu måste jag fortsätta med allt som ska göras och fixas.

Sen bär det av till S-k-e-l-l-e-f-t-e-å !!

Av Ronja Grahn - 9 juli 2010 01:33

Jag kan fasen inte sova, varför blir det alltid så då jag är själv för? Det är ju en aning jobbigt. Vill hellre sova, och slippa sova bort hela morgondagen.

 

Va ut på en snabb promis med Isa för ungefär en halv timme sen, så härligt det va. Frisk luft och inte en människa ute!

Kvällspromenader är härliga.

Och inte då vart det nån åska heller, vilken tur jag hade. Och vad folket svammlar.

 

Håller på med en ny spotify lista, ska fortsätta med den och hoppas på att sömnen kommer sen!

wehoo, säger Godnatt nu.. för kommer inte sömnen snart sätter jag igång en film.

 

Puss & Kram!

Av Ronja Grahn - 9 juli 2010 00:30

Är så nöjd över städningen i mitt rum, det tog tid.. men så rent som det är nu tror jag inte ens det var då jag flytta in där. Och gott luktar det nu!

Pigg är jag också, hur fasen jag kan vara det är ju en bra fråga. Men så är det. Sitter i köket och lyssnar på regnet. Läser på facebook att folk tror det ska börja åska.. men det hoppas jag verkligen inte att det gör!

Enligt mig så finns det inte något värre än åska då man är själv.. hua.

 

Bara höja musiken och stänga facebook, det man inte vet det lider man inte av!


Ovido - Quiz & Flashcards