Ronja Grahn

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Ronja Grahn - 10 juli 2010 19:58

Nog var det skönt att sova en stund i eftermiddag.. Tog lite längre tid än vad jag räknat med innan jag kunde lägga mig och vila. Men nu är det gjort och just nu så känner jag mig pigg men frågan är ju hur det känns senare, för så länge sov jag ju inte. Nåja.. det löser sig.

Har varit duktig och gjort mat-middag, ätit och diskat.. hör och häpna!

Men är man ensam så är det bara man är duktig.. oj, kloka ord.

 

Nu ska jag snart ut en sväng med Isa, sen vänta på att Emma ska sluta. För då bär det av till Skellefteå.


Av Ronja Grahn - 10 juli 2010 12:11

Har hunnit med mycket sen 07.00 imorse kan jag ju säga, nu har jag kommit hem igen, ny duschat och ska ta och äta lunch.

Imorse tidigt så var det sol på klar blå himmel, men nu regnar det.. vädret slår om fort. Trodde man skulle få ligga i solstolen, men skippar det och kryper ner i sängen istället.

Ska sova så jag orkar vara vaken ikväll/inatt, kommer bli en lång kväll antar jag. Men pigg ska jag vara. Och då gör det ju inget att det regnar, va ju nästan bra. För då kan jag sova nu med gott samvete.


Men först lunch! :)

Av Ronja Grahn - 10 juli 2010 00:22

Har varit en bra dag i Skellefteå, men skönt nånting att få krypa ner under täcket och sova.. är överdrivet trött just nu.. 4 timmars sömn och sen hålla igång 16 timmar.. hua, inte konstigt man är trött.

 

Bäst sova så man hinner sova.. måste upp 07.00

 

Godnatt!!

Ovido - Quiz & Flashcards