Ronja Grahn

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Ronja Grahn - 4 september 2011 19:58

Har sålt fika och kikat på en mycket bra spelad match av Arvidsjaurs -98 tjejer.

Vinst med 8-1 !:)


Och regnet höll sig undan, så passade på att ta lite kort också.


   

      

Nöjd och glad lillasyster!

(Som för övrigt kommer bli en aning arg för att jag lägger ut dessa bilder, men den smällen tar jag)


Nu ska jag lägga undan datan och kika på idol, verkar som dom inte kommer allt för bra överens i juryn..pinsamt!

Sen blir det film och myys med hjärtat, som stanna hos mig en kväll/natt till.. =)

Av Ronja Grahn - 4 september 2011 16:08

Blev verkligen en slö-dag idag, har inte gjort ett enda skit.. Men visst kan det väl vara härligt de med ibland. Däremot är det inte riktigt min grej.

Ska om en stund fara och se Moas fotbollsmatch, vilken räddning.. då får man då andas lite frisk luft iallafall. Hoppas bara att det förblir uppehåll, så kanske kameran får föja också.


    

Av Ronja Grahn - 4 september 2011 10:03

Goómorgon!

Har för att vara jag sovit ganska länge idag, men det är härligt!

Har kikat lite vid datorn, så hjärtat ska få sova sina minuter längre. Men nu kurrar magen, så ska stiga upp och fixa nå frukost. Sen så får han allt ta och vakna!:)


Har lika lite planer idag som igår, så vi får väl se vad som händer. Blir nog bara en slö-inne-dag skulle jag tro. Av vad jag hör så låter inte vädret så lovande.

Men men, vi får väl se!


Ha en bra Söndag!

Ovido - Quiz & Flashcards