Ronja Grahn

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Ronja Grahn - 27 september 2011 23:03

Välkommen Greta!  

Av Ronja Grahn - 27 september 2011 14:04

Skönt att få sluta tjugo över ett.. :)

Denna dag har ju gått hur fort som helst, tyskland närmar sig!


Möter Theresé på betapet just nu, sen ska jag nog se lite Andra Avenyn eller något.. innan jobb 16.00 Klipp och klang börjar ju om idag.. :)


Sen vet jag inte, hamsterburen ska väll städas, måste kanske fila lite på packlistan också.. Tvivlar på att jag ids fara på gympan, men vi få väl se..

Av Ronja Grahn - 27 september 2011 11:08

Har suttit mesta delen av förmiddagen och fixat med min "skolblogg" vi ska skriva en privat blogg under våran praktik.. Kommer nog bli jätte bra.


Nu - lunch!


 

Av Ronja Grahn - 27 september 2011 07:35

Tycker det är så himla mysigt att vakna utav att tv har slagit igång sig.. =)

Sen vara medveten om tiden och veta att man kan ligga kvar läänge, dock är det ju lite riskabelt i och med att man lätt försover sig.

Men jag tog mig då upp. Satte mig här vid datan och skulle kolla facebook, men jag fattar då ingenting - nu har det gått för långt i deras "göra om" på hitt.

Tidigare har det varit jobbigt men funkat ändå, men nu - jag fattar ingenting..!

Man kan ju inte ens kolla alla andras inlägg. Suck..


Iallafall så...

Igår hade jag grymt svårt att somna, fattade inte riktigt varför jag var sååå pigg. Sov ju inge länge ändå när jag kom hem från skolan.. :)


Ska göra något åt mitt hår nu som står åt alla håll, sen nå frukost!


Ha en bra dag !!



    

Ovido - Quiz & Flashcards