Ronja Grahn

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Ronja Grahn - 12 september 2011 22:00

Gick hur bra som helst att träna ikväll, och fick till och med skjuts dit och tillbaka.. Sån tur jag ha! :) Har duschat, och krypt in i min nya "morgon/dusch rock" som jag köpte i Piteå i helgen. Så himla mysig!

Nu ska jag göra mig nå fika, sen se nått avsnitt av Andra Avenyn innan ögonen trillar igen.

Av Ronja Grahn - 12 september 2011 19:08

Fastnade en stund vid "Tjuvtittat" Hahaha... verkligen min humor! Har sparat några bilder, så kommer nog snöra in nån lite då och då!


Ska ta och byta om till träningskläderna, sen dammsuga innan jag cyklar iväg och tränar.. känns bäst så!:)
Tjoofrääs!


 

Av Ronja Grahn - 12 september 2011 16:35

Är det nå jag inte gillar så är de då det är stökigt, och eftersom jag inte gjorde det tidigare idag så gör jag det nu!!

Som man brukar säga, den som spar den har....kvar.


 

Av Ronja Grahn - 12 september 2011 09:45

Kom nyss hem från skolan igen, har haft Svenska lektion som slutade tjugo över nio. Och nu har jag inte nästa lektion förrän tolv. (Vilket jag helt hade glömt bort, jag satt ju och taggade för en lååång Måndag)

Men nu blir den ju inte så lång, Mentorstid + 3,5 timmar inriktning i eftermiddag. Får hoppas det blir nå kul.


Var hur trött som helst imorse, hade nog planer om att inte stiga upp och nog blev det ju lite brottom också.

Men på något underligt sätt blev jag mycket piggare nu då jag kom hem igen..skumt!


Får väl se vad jag gör, kanske plocka ihop lite i rummet som blivit lite kaosit, eller bara slöa framför tv:n. Nog lyckas jag roa mig.


Ute regnar det, så där retligt.. Irriterande.. ska det regna är det väl lika bra att det öser ner.


Nog för nu!

Ha en bra Måndag :)

Ovido - Quiz & Flashcards