Ronja Grahn

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Ronja Grahn - 7 september 2011 23:26

Hur trött som helst, klockan har gått fort ikväll.. jag som skulle göra tidig kväll och hinna mer än vad jag hunnit. Hur kommer det sig? Dålig planering eller för mycket fejjan?

Nu ger jag iallafall upp, ögonen blev alldeles för tunga. Resten får lösa sig imorgon.



 


Nattinatti!

Av Ronja Grahn - 7 september 2011 21:01

Vet inte om det finns nå bättre än när någon ställer en stor godis skål på bordet då man är som mest godis sugen! Lycka!




Har halvsett Bonde söker fru ikväll, medans jag satt vid datan. Men jag blir bara arg av att se programmet. Det har ju spårat nå galet mycket. 

Första två - tre åren var det ju bra.. Men nu? Vad har hänt? Bonde söker fru, Bonde söker bonde, Fru söker Bonde och Fru söker Fru. Helt sjukt, jag mena programmet heter ju faktiskt Bonde söker fru, och inget annat. Då tycker jag det ska va så också!


Nog om det.. Nu ska jag fortsätta med bild sökandet.. :)


- - - - - - - -


Hur kan något så lätt, vara så svårt?! 

Av Ronja Grahn - 7 september 2011 17:45

Så otroligt skönt att denna dag snart är över, grymt vad en dag kan kännas lång.

Imorse hade vi Engelska, och efter det har vi haft Hälsopeddan till fyra.. där vi gjorde lite små uppgifter, bland annat så skulle vi intervjua andra program.. vilket blev jätte svårt. Jag och Franziska fick natur programmet och innan vi hade hittat två som gick natur.. puh.. varför går alla samhälls?

Nåja, det gick ju tillslut och motion fick vi. haha!


Hade tänkt åka med bussen hem, men det var inte så lätt då busschafören inte såg mig och bara gaaasa förbi.. (?)

Men då sluta ju pappa fyra så det gick ju lika bra att åka hem med han.


Har just ätit middag, och nu sitter jag i soffan.. där jag mest troligt kommer sitta hela kvällen har endel saker som jag tänkt göra bort idag.. bla. sortera/rensa/beställa bilder. Men först ska jag nog ta och plugga in Engelskan..!


 

Av Ronja Grahn - 7 september 2011 08:05

Hejsvejs!

Sitter på skolan nu och väntar på att vi ska börja. Åkte buss imorse, och den kommer ju så tidigt.

Är jätte trött, och känner mig rätt så hängig i kroppen + lite ont i magen. Så vi får väl se var den här dagen tar vägen.

Igår var jag barnvakt hela eftermiddagen och kvällen, jag har så fina kusiner!


Hade nog inte så mycket mer att skriva, kommer väl nått nytt inlägg senare..

Ha det så bra!

Ovido - Quiz & Flashcards