Ronja Grahn

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Ronja Grahn - 15 september 2011 20:15

Riv aldrig ner ett stängsel innan du vet varför det sattes upp..

Av Ronja Grahn - 15 september 2011 17:57

Har för ett tag sen ätit middag och efter det hunnit kolla lite på datorn.. tänkte fila lite på dagens rapport nu, så kan man ta det lugnare på lektion imorrn.

Flyter ju på bra, har ännu inte lyckats skapa mig nån rapport hög, vilket känns bra! Idag var vi på studibesök på kommunhuset.

Men det var väl inte intressantast precis, roligast av dessa tre (återvinningen, flygplatsen,kommun) är då helt klart flygplatsen.

Nästa vecka ska vi till glommers, får väl se hur det blir då.. :)


Ikväll blir det träna lite, inte jätte taggad. Men jag lata mig ju i Tisdags så nu är det bara fara!


Tjofrääs!:)


Av Ronja Grahn - 15 september 2011 15:41

En helt okej Torsdag, känns ganska härligt att jag och Torsdagar kommer överens nu för tiden.. :)

Ska packa ihop lite grejer, sen åka till Granbo!


Skriver sen..

Av Ronja Grahn - 15 september 2011 07:54

Redan Torsdag?? Vad hände? Vars tu*an tog denna vecka vägen?

Nästan så jag måste klaga, så här fort får det inte gå.. går ju nog fort i vanliga fall. :)

Och att Tyskland närmar sig med snabba steg, känns lagomt skrämmande!


Nä, har inte så mycket tid på mig att sitta här och svammla!

Ska lägga alla personer som stjäl min energi (just nu) i en hög åt sidan och släppa in dem som ger energi.. Då kanske detta blir en bra dag ändå! =D


Ha de!

Ovido - Quiz & Flashcards