Ronja Grahn

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Ronja Grahn - 14 september 2011 21:41

Ååå, vad jag blir irriterad. Är typ så rastlös man bara kan bli.

Har ingenting att göra, gjorde nyss klart naturkunskapen och maila in den i BRIST på annat. Dåå är det riktigt illa. Får heller inte tag i de personer jag vill ha tag på, vilket kan driva mig till vansinne. Man undrar ju vad vissa personer har en telefon till!!!


Tror helt enkelt jag ska göra något som jag sällan gör denna dag och tid, sätta igång en film och krypa ner under täcket. Lär ju inte somna än på några timmar.

Är trött i kroppen, men pigg i huvet. Hmm..?


Men först en dusch - inte lukta usch!


Säger godnatt nu, lär nog inte idas stiga upp för att skriva sen. Dessutom tror jag datorn ska få göra nå den sällan gör.. sova.. jepp, dags att börja nöta på "stäng av" knappen också!


Godnatt!

Av Ronja Grahn - 14 september 2011 20:20

Har i eftermiddag varit och grattat Nora som fyller 7år idag.. hejj å hå vad tiden går!

Liten håller på bli stor.. :)


Har inte hunnit göra så mycket mer, känner nu att jag är grymt trött. Så ska nog krypa ner i soffan och se lite tv.



   

Av Ronja Grahn - 14 september 2011 07:50

Så mysigt det är att vakna utav att tv:n slår igång, och man vet att man kan ligga kvar minst en halv timma till.. :)

Var dessutom rätt pigg imorse, detta blir nog en bra dag!


Även om det regnar idag med, drygt. Ska det aldrig blir en dag med uppehåll?!


Nu ska jag plocka ihop lite saker som ska med, sen börja trampa!

Ha en bra dag allihopa! :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards