Ronja Grahn

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Ronja Grahn - 21 september 2011 22:28

Bakade en kladdkaka ikväll.. med lite hjälp av lillasyster.

Ska inte skriva mycket mer om de, ni får kolla på bilderna och försöka förstå själva hur himla god den blev!!  


               



MUMS!


Något som är mindre mums, är att jag just kom på att vi har engelska läxa imorgon.. kanske dags att kolla in den!

Sen godnatt!:)

Av Ronja Grahn - 21 september 2011 15:57

Har nyss kommit hem, slutade två idag.. men vi tjejer som åker till Tyskland satt kvar och pratade och planera lite små saker om när vi är där och så.. Jag vill åka nuuu!


Hade engelska imorse och sen har vi haft hälsopeddan, där vi bara förberett oss för nästa vecka då några tjejer från högstadiet kommer.


Sen har det inte hänt mycket mer, har spelar wordfeud hela dagen.. snacka om beroendeframkallat spel.. så om DU spelar - lägg till ronjagrahn :)


Vet inte vad mer jag ska skriva, kommer inte göra så mycket ikväll heller.. Grymt trött just nu, men ska försöka att inte somna.

Ska sortera lite musik kanske, sen blir det väl snart middag så småningom.. :)

Blev himla sugen på att baka..eller sanningen är kanske att jag är sugen på nå GOTT! hehe... får väll se om jag orkar.


  Hahahaha!!;)

Ovido - Quiz & Flashcards