Ronja Grahn

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Ronja Grahn - 18 september 2011 22:45

Dags och gå och sova, efter en mycket lång och härlig dag!

Ikväll har vi sett idol och nördat wordfeud, väldigt roande.


Ny vecka imorgon = Nya möjligheter!


Sov så gott!:)


Av Ronja Grahn - 18 september 2011 19:45

    Att denna vecka gått fort och kännts kort medans helgen kännts lång och mycket lyckad!



  Att jag blivit sjuk.

Av Ronja Grahn - 18 september 2011 18:45

Shit, så denna dag har kännts lååång..kan inte riktigt förstå.

Efter promenaden var jag duktigt och städade i min garderob och sorterade även bort lite kläder som hör till sommaren och tog fram höst/vinter.. =)

Det är då man städar/sorterar kläderna man verkligen inser hur mycket kläder man har. Varför går inte det förstå på morgonen då man har som mest brottom?

Hittade mycket kläder som jag inte förstå varför jag använt.

Nånå, nog pratat om mina kläder.


Vi åt middag hos Nils och var kvar där en stund, är hem en sväng nu.. och har vart så duktig och satt igång tvättmaskin.. ska sätta igång en/två till sen, innan jag far tebax till Nils. Men först packa ihop nå saker.. :)


Har ont i huvet nu också, det var tydligen inte nog med att vara förkyld.. suck. Hoppas det går över, snarast!


Av Ronja Grahn - 18 september 2011 10:02

GodmorgoN!

Eller det var väll ett tag sen, har hunnit se film och ätit frukost på morgon samt plockat undan lite. 

Idag är en såndär fin höst dag (som igår) hoppas bara det blir liite varmare.

Har lyckats bli förklyld, vilket inte är så jätte kul.. men det är väl smällar man får ta.


 


Om en stund ska vi ut på en lång prommis med kameran!


Ha en bra dag!:)

Ovido - Quiz & Flashcards