Ronja Grahn

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Ronja Grahn - 19 september 2011 20:43

Har varit ut och gått en sväng med Nova ikväll, men usch vad det är mörkt och läskigt ute.. hua! Känns bättre här inne.. :)

Har/ser idol nu, men kan inte påstå att det är speciellt kul att se på.

Blir roligare då det är bara några stycken kvar, sen så tyck jag även att det var mycket bättre förr.


Ska hoppa i duschen, sen kika film!:)

Och seeeeen sova, Godnatt!

Av Ronja Grahn - 19 september 2011 14:20

Blev en mycket härlig dag idag, imorse Svenska - efter det var vi till Ideum och fick en massa information om Tyskland resan. Börjar kännas lite nervöst nu, men jag längtar!

Vi var tillbaka därifrån vid tolv, åt lunch på skolan sen fick vi se en liten film och sluta eftersom vår lärare är sjuk.


Så jag och Theresé har varit en sväng på dollar, hon har köpt sig en mycket fin resväska. Sen var vi på polisstation - hon gjorde sitt pass färdigt.


Har nyss kommit hem, Nova blev så glad.. hon springer runt runt här med sina leksaker som hon vill ska bi kastade. Sjukt sööt!:')

Känns lite ovant att ha en så pigg, glad, ung och sprallig hund.. jag minns alla våra andra hundar som så lata och trötta.

Men det är så kul med en busig liten 3 åring.


Ska göra mig nå fika och fortsätta kasta iväg hennes leksak, sen bara ta det lugnt.. har stor lust att börja skriva lite på packlistan, bara för att sånt är så kul..hehe..men vi får se, kanske kommer på nå mer nödvändigt..:)

Blir då ingen träning ikväll, så förkyld som jag blivit..


Adjöss! Så länge...


 

Av Ronja Grahn - 19 september 2011 06:54

Har nyss kommit hem från Nils.. blev lite stressigt. Får hoppas han hann med bussen, för hans egen skull..

Har lite svårt för att avgöra om jag är pigg eller trött, trots att jag vart vaken en timme redan. Känner mig lite borta. :)


Nä, nu ska jag hopp i duschen, fika och sen göra mig redo för skolan. Idag ska vi få mega mycket mer information om Tyskland!! :) Inte länge kvar nu!


 

Ovido - Quiz & Flashcards