Ronja Grahn

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Ronja Grahn - 13 september 2011 21:39

Heter nu: www.blandminatankar.bloggplatsen.se

Men söker ni: www.blandminatankar.bloggagratis.se, så ändras det automatiskt och ni skickas till min blogg iallafall.


Om ni inte förstår vad jag tjollrar om, så stunta bara i det.. Ingen skillnad för er!:)



Hahaha!!:) 

Av Ronja Grahn - 13 september 2011 21:22

Mer eller mindre förba*nad! Men jag känner att det håller på gå över nu samtidigt som smärtan, fick en stor tavel ram av mamma igår som hon köpt och ångra sig. Ställde den i mitt rum, men var och hur jag än ställer den så lyckas jag heeeela tiden bamma in lilltån i kanten..tror jag är uppe i 79:onde gången nu och tro mig jag har flyttat på den. Men då ska jag tydligen dit och gå. SÅ störande, nu åkte den då ut ur rummet..

Okeej, jag kommer ta tillbaka den.. men inte förrän jag har gjort plats i skrubben.


Nåja, iallafall så.. Regnet öser ner ute, har kikat lite på idol ikväll.. har varit och köpt en skarvsladd idag så att jag inte behöver dra fram tv:n för att he i sladden och starta. Nu kommer nog tv:n vara på betydligt oftare!

Skippade gympan ikväll, kände mig för trött.. sen har jag ju då faktiskt redan rört på mig idag. hehe, lat -jag vet!


Har tänkt ta tag i en till sak, min blogg heter ju fortfarande "bloggagratis" även om bloggagratis för länge sen bytte namn till bloggplatsen.

Har bara inte orkat byta. Men tänkte göra det nu, däremot så tror jag att det kommer bli samma.. och om jag inte har helt fel kan det nog kanske komma gå söka min adress + bloggagratis och komma till samma. Åter står att se!:)

Av Ronja Grahn - 13 september 2011 18:20

Har suttit och sorterat bland alla hundra bilder, försöker få nån ordning på hur jag ska klistra in dem i mitt album. Men shit så svårt det blev!

Kanske väntar till helgen, så jag får nå kloka tips av Nils.


Nä, på med regnjackan för prommis med Emma.. :)

Av Ronja Grahn - 13 september 2011 15:32

Lång, men kul skoldag!

Har nyss kommit hem.. Har fått mina bilder som jag beställde förra veckan, så tänkte ta och kika på dem.. Alltid lika kul!:)

Medans kan ni ju kika på den här:


 

Av Ronja Grahn - 13 september 2011 07:30

Att det alltid ska vara lika jobbigt att stiga upp på morgonen, tog mig dock upp mycket tidigare idag än igår. Vilket ju var bra! Fast det var väl kanske för att syster kom in och tjata.. =) Idag är första delen av sandbacka klassikern, springning. Men jag har bestämt att inte vara med iår, och känns ovärt att bara gör en sak. Tycker att jag har allt för dåliga minnen från förra årets grenar, jag var arg ALLA tre (TVÅ) gånger jag kom i mål.. en gång kom jag/vi ju inte ens i mål.. hahaha!

Lite kul och tänka tillbaka och skratta nu i efterhand, men känns verkligen inte som något jag vill göra om.. Vare fall inte i år, kanske kanske nästa år. Men då ska de då va för att jag går trean.

I allafall så, dom som inte ska springa går 5km. Vilket jag kommer göra idag! :)


Nu ska jag göra mig nå frukost!

Ha det så bra idag!:)

Ovido - Quiz & Flashcards