Ronja Grahn

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Ronja Grahn - 26 september 2011 23:03

Hoppsan hejsan, råka visst fasta vid datorn 2 timmar.. Betapet är ju för kul..


Som jag skrev i inlägget som försvann som alltså inte blev publicerat utan bara raderat innan åtta, så for jag iallafall och tränade.. trots att jag var så lite taggad man bara kan bli.

Och det gick då bara bra..


Nu ska jag hoppa i duschen, sen slå igång en film.. =)
Kram och Godnatt!

Av Ronja Grahn - 26 september 2011 17:49

Blev en kort dag idag, när vi fick sluta två. Eftersom uppgiften vi skulle göra på eftermiddagen görs bäst hemma.. :)

Somnade då jag kom hem, fick så grymt ont i huvet. Men det gick över efter middagen, som tur var.

Dock är jag grymt trött, men funderar på att ändå dra mig till gielas och gympa lite!

Får väl se.


För övrigt så tycker jag telia kan börja sammarbeta med mig, försöker eller har försökt hela dagen att beställa fri surf men får bara tillbaka att dem har tekniska problem, störande!

Sen är min dator segigast i världen, också otroligt störande.

Nåja, nog om de.


Ska lägga mig i soffan och kika tv.. med förhoppningar om att bli lite piggare.

Av Ronja Grahn - 26 september 2011 09:43

Godmorgon!

Måndag igen då, Nils åkte till Piteå imorse.. jobbigt! Hoppas dessa 32 dagar som vi inte ses går riktigt fort.. annars vet jag då inte vad jag gör.

Har varit på skolan och haft svenska, men är hemma igen nu.. Har ingen lektion förrän klockan tolv. :)

Vilket jag alltid lyckas glömma, men det är ju alltid lika kul och komma på det när man just slutat svenskan.

Dagen blir ju fort mycket kortare.


  Hahaha!!



Kom på nu att det blev ingen hiss och diss förra veckan, så kan det gå!! Tar nya tag denna vecka, så får vi väll se..

Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards