Ronja Grahn

Alla inlägg under februari 2009

Av Ronja Grahn - 16 februari 2009 21:54

Vissa morrnar vill man bara krypa tillbaka under täcket och somna om.

Av Ronja Grahn - 16 februari 2009 17:11

Hade håla på första lextion idag, som var gympa.

Tåget som gympa läraren åkte med skulle tydligen blir försenat 3 timmar.

Såå himla bra. =) haha.

Annars har de bara vart som en vanlig Måndag,

dagarna och veckorna går så himla fort nu.

Man hinner knappt blinka så äre helg, =)

Men de gör då inte mej nåt. :D haha.

Imorgon få vi tillbaka hk-proven, Undra hur de har gått. :P

Nu äre Middag sen stallet, (ridlextion).


Hinner säkert blogga mer ikväll,

Kramizar! /Ronja

Av Ronja Grahn - 16 februari 2009 16:37

Tack Kajsa!

Kul att du läser,följer och kommenterar. =)

Jag har bloggat sen 9 Januari.

Så där ifrån kan du läsa, Jag visste inte att du inte visste att jag hade blogg. :P

Men nu vet du iaf de. ;)

Ja de är lite synd att läsarna inte ids kommentera,

men vad ska man gö åt de då?

Hoppas iaf du kommenterera ;) hehe.

Jag gillar kommentarer. =)


Kramkram/Ronja



Av Ronja Grahn - 15 februari 2009 20:03

Haha, Satt och kolla på Björn Gustavsson klipp på Youtube,

(även om jag typ sett allt redan, men de är kul ändå, haha)

Ett gott skratt förlänger livet.

Av Ronja Grahn - 15 februari 2009 19:04

 Vem är din förebild???









 Försök göra detta utan att fuska...









Scrolla inte ner förrän du gjort testet, du kommer att bli förvånad!












Ta fram en kalkylator (Din dator har en).








 1) Välj din favoritsiffra mellan 1-9.
 2) Multiplicera med 3.
 3) Lägg till 3, och multiplicera med 3 igen (Jag väntar medan du tar
fram kalkylatorn...)
4) Du har nu ett 2- eller 3-siffrigt tal.
 5) Lägg ihop siffrorna.

 Scrolla nu ner...




 Kolla nu med ditt tal vem din förebild är i listan nedanför:



1. Einstein



 2. Nelson Mandela



3. Abraham Lincoln



4. Helen Keller




 5. Bill Gates




6. Gandhi




7. George Clooney




8. Thomas Edison





9. Ronja Grahn




10. Abraham Lincoln




Jag vet... Jag har den effekten på folk... En dag kan du också bli som 
jag....  Tro mig!





 P.S. Sluta byta siffra. Jag är din idol. Lev med det!!!

Av Ronja Grahn - 15 februari 2009 15:47

Har kört Hilda idag, =)

Hon va jätte duktig. Lite små rädd för snöhögar och gropar, men annars jätte duktig. ;)

Vi körde ungefär 5 km.

Skulle kört längre om de inte va så jävla kallt ute,

Brrr..... :P


Ikväll äre beck, Och till dess bara chilla, tv, dator, äta. ;)

De är så niceigt att bara vara... =)


Kramkram/Ronja

Av Ronja Grahn - 15 februari 2009 12:07

Hade inga problem att somna igår kväll, (a)

Somnade direkt jag la mig, å de va typ klockan 00.00  ;)

Sen vakna jag typ 10.30, Skönt å sova. =)


Idag äre jätte fint väder ute, men svin kallt. Brr..

Ska ändå försöka ta mig ut en stund och göra nå,

hoppas bara på att de ska bli varmare, Får väl plugga medans. =)

har Engelska prov på Fredag och veckan där efter har jag Svenska prov på onsdagen och So-prov på Fredagen,

Så nog har jag alltid nå att göra nog. =)


Kram på er!

/Ronja

Av Ronja Grahn - 14 februari 2009 19:21

Vi såg 3 filmer hos Åman:


Den första vi såg heter: Storm warning den va jätte bra.

Bäst av alla 3 vi såg. =)

Att jag inte är en hundmänninska de vet ju många,

men nu vill jag hålla mig borta ännu mer, xD

Isa är ett undantag lika så små hundar.

HUNDAR.

Andra filmen vi såg va: Saw 5.

Satt typ hela filmen och sa ajajajajajajajaj.... haha.

Mårran fick jävlat damp. ^^


3 filmen vi såg va: Blackwoods

Han inte se hela, men den va väl inte så tokig.

En sak bara de är inte Skräckis, (så vida inte slutet vart helt annars) :s :P.



Ikväll blir de Chill chill chill framför tv:n. =)

Ha de bra!

Kramar/Ronja







Ovido - Quiz & Flashcards