Ronja Grahn

Alla inlägg under februari 2009

Av Ronja Grahn - 14 februari 2009 17:32

De har varit en jätte rolig Fredag/Lördag.. ;)

de va svin kul hos Åman.

Är ganska trött nu, Vi gick typ och la oss 06.00 och steg upp 08.30,

De är de enda jag har sovit inatt, (A) haha.

När vi vakna städa vi upp och sen gick vi och åt frukost.

Efter de såg vi film sen svammla vi på som vanligt, haha, :P

Sen en film till. . :)

Sen åkte jag upp me Marielle till Arvidsjaur, och där träffa jag mamma, hanlade me henne sen hem.

Och nu sitter jag här. =)


Ska äta nu, är så jävla hungrig,

De enda jag ätit idag är 2 mackor. :s


Svimmar snart....


Skriver mer sen..

Kram/Ronja



Av Ronja Grahn - 13 februari 2009 07:04

Haha, måste skriva en sak till. =)


Ha en bra fredag den 13:de.


Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 13 februari 2009 07:02

Gomorgon! ;)

Vaknade jätte tidigt idag typ före 06.00 och va jätte pigg,

De va verkligen olikt mig, haha.

Så jag är typ klar nu.

Ska snart äta och fixa sista små sakerna. ^^

Låg och läste igår kväll, jävlat tills jag somna ^^ haha.

Vaknade brevid en uppslagen bok. hehe.


Nu ska jag inte svammla här längre, De finns vettigare saker, ;)

De blir nog inge bloggande ikväll,

Ska ju till Åman.

Men imorgon då jävlar. :D

Haha...

Massor me  kramar! /Ronja

Av Ronja Grahn - 12 februari 2009 22:00

Gu va veckorna går fort, inte lite fort, mycket fort..

Tänk redan Torsdag (imorgon Fredag).

Allså de känns som de va 1 timme sen som jag suckade över att de va Måndag morgon.

Fortsätter de så här är manju snart 80 år. Hha.^^


Imorgon far ja till Åman, Fan va kul vi kommer ha. =)

Mårran också. =)

Riktigt Nice blir de. =)


Nu ska jag fortsätta läsa i: Om jag kunde drömma, (Twilight<3).


PussochKram

/Ronja

Av Ronja Grahn - 12 februari 2009 07:16

Åman jag har både pluggat på engelskan och ätit frukost.

Kan he bli bättre? haha.

Nu ska jag snart ut till bussen.

Ha en bra dag!

Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 11 februari 2009 21:53

Pluggar,läser,pluggar,läser..... Puh!


Träningen gick bara bra!

Man märker verkligen hur jävla dålig kondition man har. =/

Före han jag träffa mina kusiner också. ;) <3


Mina kusiner är jätte söta,

Mina kusiner är jätte roliga,

Mina kusiner är jätte snälla,

Mina kusiner är underbara,

Jag älskar mina kusiner! <3


Nu blir de mer plugg, och mer och lite mer,

sen läsa och sova.


Puss och kram <3 /Ronja


Av Ronja Grahn - 11 februari 2009 16:57

Ännu en dag närmare Fredag, ^^

Gu vad veckan går fort.

Har just ätit och nu sitter jag här, ska snart fara och träna. =)

Ska blogga mer efter de,

kanske lägger upp nå bilder, va ju och klippte mig idag. ;)

hehe.


Massor me kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 10 februari 2009 18:48

Har haft Hk-prov idag. Gick ganska bra.

Skrev då iaf på allt.

Sen fick vi tillbaka No-provet på No:n.

Fick G+ va typ 5 poäng eller nå ifån att få Vg.

Jaja..


Ikväll ska ja färga håret. Yeey  ;)

Kan lägga upp nå bilder senare efter. (om jag hinner)

Sen ska jag plugga ikväll också, åså äre ju Andra avenyn.


Nä nu orkar jag inte skriva mer är super trött. xD


Kramkram/Ronja


Ovido - Quiz & Flashcards