Ronja Grahn

Alla inlägg under februari 2009

Av Ronja Grahn - 3 februari 2009 22:25

Yeey! Jag börjar fatta mer och mer. :)

Har pluggat gode mycket i kväll, och ska plugga lite till snart. :P

Vill få VG på provet, vill vill vill vill   ....   

Jaja... Drömma kan man ju, de är väl nog bra att vara mig och få G på kemi.

Kram / Ronja

Av Ronja Grahn - 3 februari 2009 19:59

Niorna har haft nationella prov idag så då blev de lite ändring för oss också, Hade resurs hela förmiddagen,

och lite hk också, på Hk:n gjorde vi varma makor på franska. heh

Efter de Lunch sen No och eneglska :)


Imorrn ha jag No- prov, Bajs kan fan inte mkt.

Inte bra.

Ska snart plugga mer på de.

Ikväll äre Andra avenyn ;) Yeeey !



Imorgon!

Vet inte om jag hinner blogga imorgon, ;) Ska inte hem nå.

Efter skolan ska jag till Farfar och äta, sen ska jag till Kajsa och vara barnvakt åt en busunge, ( Isak ). ;) <3

De blir väl nåra timmar. =)

Sen ska jag tebax till farfar vara där och sova där, har sov morgon till 09.40 på Torsdagen så då får jag ju typ sova 3 timmar mer. ;)

Gode jävla skönt.




Nä nu måst ja plugga.

Pusskram /Ronja

Av Ronja Grahn - 2 februari 2009 17:55

Då var Måndag snart slut, konstigt nog har de inte vart nå jobbig Måndag idag. :S

Har haft matte- prov idag. =)

D gick så jävla bra, Är så himla nöjd :D

På onsdag har jag Kemi prov, de kommer inte gå lika bra. =/

Haha.

Jag och kemi hör verkligen inte ihop. he.

Men ska plugga mycket ikväll och imorgon kväll så får man väl se hur de går.


Nu ska jag fara på stallet ;)

har ridlextion. ;) hehe.


Pussåkram <3 /Ronja

Av Ronja Grahn - 1 februari 2009 19:51

Tog med mig kameran till stallet och fota djuren, mest på Hilda. =)

Fick jätte många fina bilder på henne.

Efter de så körde jag Hilda.

De gick jätte bra.

Hon va så duktig.







Av Ronja Grahn - 1 februari 2009 19:43

De va så himla vackert ute idag, himlen helt blå och vita träd, hehe.

Tog lite kort. =)

Dom vart ganska fina =)

Kram

Av Ronja Grahn - 1 februari 2009 11:16

Då vare Februari då. .

Vaknade typ 10.00 och åt frukost, sen gick jag ut och fota lite.

De är så himla fint ute idag.

Å nu så sitter jag här. :P

haha. Då vet ni. =)

Ska blogga mer sen, ska ladda up nå bilder också.

Kramkram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards