Ronja Grahn

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Ronja Grahn - 3 juli 2009 16:50

Började dagen med målar jobbet ;)

Jag som skulle upp halv åtta och börja klockan åtta imorse. Steg upp vid nio och började ca. hav tio. xD Haha. Tur att man har mamma som "chef" och att man bestämmer tiderna lite grann själv. :)

Målade ganska mycket idag. Det var ju bra.


Efter det så åt jag Lunch, sen for jag och mamma upp till Arvidsjaur.

Där det va A- smällen. :)

Vi gick och kolla där ett tag, köpte en tunika som jag gillade. 

Blir att ha den ikväll.  

Sen vare väl inte så mycket mer, förutom Godis och Jordgubbar också. :)

Efter det for vi och gjorde några andra ärenden. Bla. Pressent åt Lotta. Men vill inte skriva vad det var nu. Ifall att hon skulle råka läsa det här. ^^

Träffade Lukas också. ^^ Men det vill väl ingen veta? ;)

Träffade massa andra med, man gick typ 2 m så träffa man nån och började prata. ;)

Men så äre...


Ni får väl se nå bilder imorgon kanske.

Just ja jag måste ladda kameran nu. SkyndaSkynda!


Lycka till till alla som startar i Boden ikväll.


Kramar/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards