Ronja Grahn

Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Ronja Grahn - 25 juli 2009 15:56

Vart att åka upp med Farfar han hade typ 45 minuter kvar av det han höll på med så jag skyndade mig att göra klart endel saker. Och åkte med han till Arvidsjaur då. Ska vara här kanske nån halv timme till sen kommer Marielle ner. Blir att vara med hon ikväll, säkert nån mer också.

Sen far vi väl hem till henne senare ikväll.

Kommer säkert bli jätte bra!


Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 25 juli 2009 13:44

Det är jätte tråkigt väder idag också, regnar och blåser. Har som inte gjort så mycket sen jag vaknade.

Ska gå och höra med farfar när han ska hem nu, måste ta mig upp till Arvidsjaur. ;) hehe.

Ska ut till stallet efter det, sen så får vi väl se då om det blir Arvidsjaur eller inte, men mest troligt.


Kram på er!/Ronja

Av Ronja Grahn - 25 juli 2009 00:20

Har skrattat hela kvällen, gu så bra filmen är. :)

Jag och Marielle. ;) Hehe. Va vi dom enda som såg det eller? xD

Stackars ni som inte har vår humor, tänk vad mycke ni missar. HAHAH!


Nu ska jag va social me Ellen. ^^

Kram på er!/Ronja



Ovido - Quiz & Flashcards