Ronja Grahn

Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Ronja Grahn - 24 juli 2009 19:50

Hahahahahaha... Yay vad glad jag blev. Det är ju "Snålvatten och jäkelskap" nu. :D haha.. Finns inget bättre. HaHahHAHAHA ;)

Fast det är typ bara jag som tycker det. Jag vet. xD ;)

Hehe.


Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 24 juli 2009 17:39

Men allså gu vad det regnar.. Hela dagen har det ju regnat. Tror ni man bli nå less? Har mest vart inne och sett tv, datorn, läst, sms:at idag.

Va över hos Lotta och skrev upp vad jag skulle ha från H&M vart 3 saker, ni ska få se sen. Tycker att det va jätte snyggt. Vart att skippa en del saker också. Man blir som snål då de gäller. ^^  

Följde med Lotta,Noomi,Alva,Viola och Emelie till Arvidsjaur sen, först lämnade vi av Noomi och Emelie hos Emelie. :) Sen Lämnade vi av Alva hos nån kompis. Efter det for jag, Lotta och Viola på dollar sen hem. :)

Vart bara Godis för mig. xD


Köpte hårfärg igår när vi va till A-jaur, det är typ Brunrött, eller vad det nu var den hette. Det var iaf en som jag aldrig använt förr. Så det blir spännande. Få se då när det passar att färga.


Gjorde klart i stallet före middagen, gode tråkigt när man inte kan ut och träna. Dom bara går där och blir feta. Haha..^^ Å jag me för den delen. xD

Hahaha... :)


Ha de bra!

Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 24 juli 2009 11:06

Det bara regnar och regnar här, och inte är det lite heller. Började igår eftermiddag nån gång. Vet nu inte hur mycket det har regnat under natten då, men det regna då när jag vakna också. Gode tråkigt.

Har bara tagit det lungt nu på morgonen, sett tv, ätit frukost.. :)

Gode mycke roligare att se tv nu, när vi har ny tv. Sa jag det föresten?

Vi köpte ju ny tv igår. Ganska mycket större än den förra.

Åså fick ju jag och Moa det gammla tv:n dit upp så ska vi på skroten med den 3:dje. För den har då ändå lagt av redan. :/

Så äre.. :)


Har kollat i H&M katalogen som kom för nån dag sen, hittade några saker som jag ska beställa. Blir nog att sam beställa med Lotta tror jag.


Snart blir man hemma själv.

Va som ska hända då har jag ingen aning om. Vad gör man i det här tråkvädret?


Kram på er!/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards