Ronja Grahn

Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Ronja Grahn - 13 juli 2009 22:12

Tog ut hästarna tidigt tidigt imorse, sen frukost. Sen va vi i husbilen med dom. Ganska länge. Skoja, prata och löste sudoku så jag blev yr. xD Gjorde hur många som hälst. Haha.

Va en sväng med Maj-Lis och Mamma till Arvidsjaur sen, handlade.

Vart Godis, en skål och en tandborste. Brabra.. Fast som vanligt vart jag så snål att jag fick sakerna. ;) Hehe.

Har spelat crocket också, och jag vann. :D

Sen middag och efter maten så for Maj-lis och Gunnar hemmåt. :(

Träffade söt ungarna Grahn idag också. :) <3

Sen chillat på som vanligt. :) Hästarna har vilat idag. Det va dom värda. Och det har bara tok regnat idag. Tråååk.


När det bara dugga lite for jag på en promenad med Isa-Lisa. :)


Ser Beck nu, har sett avsnittet 2 gånger redan så inte så bra.

Kanske därför jag sitter här.

men är skit trött, steg upp 06.00 imorse.

Kramar/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards