Ronja Grahn

Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Ronja Grahn - 6 juli 2009 23:58

För nån månad sen fick jag veta att Maj-lis och Gunnar ska komma upp till oss i sommar. För ni som inte vet då.. Dom bor nere i Hova, mammas gudföräldrar är det. Förr kom dom alltid upp varje sommar och alltid då jag var mindre också. Dom kör med sin husbil.

Men nu har dom inte vart här på 2-3 år för vissa anledningar men det behöver jag inte ta upp.

Men i år ska dom komma. Och det kommer bli så himla skoj att få träffa dom igen.

För nån vecka sen fick jag veta att dom skulle komma 13 Juli. Och det är prick om en vecka nu.

Det kommer bli så kul. :)

Skulle bara berätta det...


Och på Torsdag så kommer Sara upp till oss med sin Dajje (häst).

Blir väl ridturer och skojs som förra året.

Kommer bli skit skoj de me.



To Kajsa:

*Haha. Tänkte inte ens på att jag skrev "nördat" men då du säger det så lät det nog lite roligt. haha. ^^

*OkejOkej,Tack ändå! =) Jo det är så sjukt irri klart man vill in på facebook.

*Hihi ja.. Du har natten på dig att fundera då.. :) Skriv om du kommer på något.

Så får du läsa imorgon. ;)

Kram på dig!


Har just sett Beck nu. Det var svin bra.

Ska kolla lite sidor vid datorn ett tag nu sen vet jag inte vad som händer. Förmodligen sova. xD Är super trött.

Men imorgon blir det nog inget "Morgon målande" färgen är slut så mamma ska upp och köpa de när dom öppnar. Härligt med lite längre sovmorgon.


Kramizar/Ronja

Av Ronja Grahn - 6 juli 2009 21:17

Vad kan gå över höga berg

och djupa dalar.

Men hejdas av en bäck?







Kommentera nu... Svaret kommer imorgon. :)

Kom igen! Den är lätt..!


Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 6 juli 2009 14:12

Har målat på förmiddagen.. Gick bara bra de.

Sen körde jag en sväng med Frillsson. Joggade bara en stund. Men det ångrar jag för såret. Det blir ännu lugnare träning med han kommande vecka/or.

Efter det gjorde jag iordning massa saker.

Nu sitter jag här.

Ska gå och ducsha, sen blire att fara till Arvidsjaur.


Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 6 juli 2009 00:44

Sitter här och kollar lite bloggar och andra sidor. Är fortfarande irri på Facebook. Eller det är väl inte FB:s fel att det inte går öppna. Kanske det är datorn man ska va irriterad på. Så jobbigt. Jag vill ju in på facebook. Ingen som vet vad det är för fel? Eller vad det kan vara för fel?


Imorgon ska jag börja dagen med att stiga upp en männsklig tid. :P

Sen ska jag måla så mycket jag bara hinner/orkar.

Så det inte blir så stressigt sen.


Har sett film och nördat vid datorn ikväll... Kul jul.


Funderar på att gå upp nu. Känner att jag börjar bli lite trött.

Iaf av att sitta stilla här.

Hoppas på sol imorgon. Skulle vart mkt härligt.


Go´natt på er!

Kramizar/Ronja


Ovido - Quiz & Flashcards