Ronja Grahn

Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Ronja Grahn - 28 juli 2009 21:59

Har haft en bra dag ja... :) Då vet ni de. hehe. ^^

Bra väder har det varit också ändå till 16.00 då började det spöregna. :/ Skit less är man, så det har då regnat sen fyra och än.

Va riktigt länge sen det var en dag utan regn, man får ju en känsla av att sommaren är slut?! :(

Har sett Alsång på Skansen ikväll, men det var inge bra. :/ Hehe.

Väntar på att Marielle ska ringa men börjar tro att hon har glömt de. heh


Har inte bestämmt vad jag ska göra imorgon men Arvids blir det säkert.

Nu ska jag fika.

Kramizar/Ronja

Av Ronja Grahn - 28 juli 2009 09:15

Go´morgon!

Tog mig upp imorse ändå, med lite tid. ^^

Skötte om Sixten, sen träffa jag Farfar som va där borta och byggde, pratade med han ganska länge, sen gick jag hem och åt frukost.
Sitter här just nu..

Vet inte vad som händer idag, blir nog att fara till Arvidsjaur.  

Skulle ju igentligen ha vart barnvakt men det blev nog inte. :´(


Kramar/Ronja


Ovido - Quiz & Flashcards