Ronja Grahn

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Ronja Grahn - 9 juli 2009 23:55

Haha.. Dom är lite ovanliga. xD


Steg upp 08.00

Åt Frukost 12.00

Åt Lunch 15.30

Åt middag 21.00

Efter det Godis.

Och nu ska jag sova, är så grymt trött.

Klå den ni!


God natt på er! Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 9 juli 2009 15:53

Äntligen!!

Har målat klart allt som jag skulle måla. Så jävla skönt. xD

Och sista sidan på dörren var det värsta jag gjort. Va så förbannad då att ja nästan grät. Nettan har ju tuggat på hela hennes dörr så det är som hackigt och hål. Att få in färg där va så jävla svårt. Och trött var jag. Fi fan.


Var iaf klar till slut. Riktigt härligt. Nu ska mamma sätta in pengarna. Min lööööön Yeehoo!

Sen får jag väl ett nytt "Sommarjobb".. men är det att måla så säger jag "NEJ!"

Haha. Fast jag vet att det inte är det. ;)

Ingen annan som vill fixa mig ett "sommarjobb" hehe.

Gör typ vad som helst nu. 

Barnvakt? Köra gräsklippare? Städa? Haha näe jag vet inte?

Ingen som har nå?


Har kört Hilda en sväng idag också.  


Kram på er! /Ronja


Av Ronja Grahn - 9 juli 2009 12:53

Somnade straxt efter två igår gjorde en massa saker före jag somnade.

Vaknade 08.00 imorse eller vaknade och vaknade blev väl rättare sagt väckt då. Sen före lunch va jag i Arvidsjaur en sväng.


Har städat i rummet nu. Duktigt va? Ni vill inte veta hur det såg ut före. Rent hemskt. xD

Men nu är allt som nytt. :)


Ska ut nu, har inte målat Nettans dörr än. Så ska göra det.

Sen ska Hilda köras och Frille vet jag inte vad jag ska hitta på med...

Dom har smitit idag också busarna. Men idag fick jag i dom jätte lätt.

"Dom" jo Frille smet också idag..


Btw Sara och Dajje kom för en stund sen. :)


Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 9 juli 2009 01:19

Inte har man då gjort nå större rörelser sen sist jag skrev här. xD

Har kollat runt på en massa sidor och lyssnat musik.

Kanske det är dags att sova nu, fast jag är int det minsta trött..

Funderar på att gå upp och städa i rummet. För det ser för hemskt ut där.

Eller kanske tar fram boken och läser lite istället.

Få se hur det blir. Ska upp klockan 08.00 imorgon. Puh... (Det är inte frivilligt om ni tror det)


Kram på er!

/Ronja 

Ovido - Quiz & Flashcards