Ronja Grahn

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Ronja Grahn - 8 juli 2009 23:59

Sovde till nån gång vid 11 idag, Va sen nere i Arvidsjaur en stund, gjorde lite saker.

Tänkte fara till Luleå sen men stannade hemma istället.

Målade en dörr i Nettans box ska måla nästa varv imorgon innan Sara kommer, inte för att jag vet hur jag ska hinna det då men.

Ska upp till Arvidsjaur åxå. Men det löser sig nog.

Då jag målat klart och skulle just gå in för att byta om så hittade jag Hilda stående lös vid en björk och klia sig. Gu vad sinne jag fick då alltså. xD

Tog ju sin tid att få tag i henne också, och jag vart mer och mer irriterad så skulle jag ropa på henne. Det var meningen att jag skulle ropa "HILDA" men det gick lite för fort och jag råkade skrika "HILDUR"... Kunde inte låta bli att skratta åt mig själv då. Och syrran som då stod några meter bort skrattade också.

Och Hilda hon fick heta Hildur resten av dagen då. xD

Fick i henne till slut, tog in henne då. Och när jag ändå hade inne hon så tog jag och longerade hon i corallen lite.

Sen smörjde jag in henne innan hon fick gå ut i hagen igen.


Fixa sen mat.. GöttGött! :)

Har gjort en massa saker ikväll, och kvällen har vart bra.


Nu ska jag kolla mailen, har mycke viktiga saker att läsa om. Hehe. ;)

Kramar/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards