Ronja Grahn

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Ronja Grahn - 2 juli 2009 22:29

Nu ser det ut på bloggen som det gjorde första veckorna. :)

Ska fixa mer på det där imorgon. Se om jag hittar nå bättre.


Kusinerna har kommit hem nuu. :D yay.

Vad jag saknat dem. <3

Va över och träffade dom ikväll. Kulkul. :)


Det blir nog ingen tävling för oss imorgon, Frille har fått nå jätte fult sår under magen och det är inte bra. :(

Hilda skulle jag inte heller få starta med, det accepterades tydligen inte av andra kuskar.

Så då får vi ladda till Umeå då. Eller vare Skellefteå. Kom inte ihåg.

Men det är hemskt dåligt med lopp, skit tråkigt.

Söndagen i Boden blev inställd för att det var för få anmälda. Typiskt att Hoting skulle ha dubbelhelg samtidigt. Det är dit alla far. :/

Jajaja...

Imorgon äre iaf 30 års fest. ^^ Kommer bli skoj det. 



Ha det så bra!

Kramar/Ronja


Jag vet vad du tänker, jag vet att du är rädd. Men det behöver du inte vara. För jag lovar det kommer inte att hända igen.

Jag finns här för dig, som du finns här för mig.

Du skulle bara veta hur mycket du betyder för mig.

Jag älskar dig! 


Av Ronja Grahn - 2 juli 2009 16:41

Haha.. Ni som läser mitt förra inlägg måste ju tycka jag är dum i huve. xD Men bokstäverna vart faktiskt jätte stora och jätte små medans jag skrev. ^^ Visste inte att det skulle laga till sig i inlägget. :P


Haha. Men så blev det. ;)


Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 2 juli 2009 16:37

Morgonen var ganska så lik gårdagens morgon. Vaknade,cyklade och släppte ut Sixten, råkade somna om, cyklade och tog in han gav han mat m.m :)

Sen hem och "steg upp". Haha gu vad stora bokstäverna blev? :o  Har ingen aning om vars jag tryckte? :s

Jag får .. Men kolla nu vart dom ju små igen? Haha. Det här va mystiskt.

Ja vars va jag?

Jo efter frukost så följde jag med mamma och Lotta ut och red, det var riktigt härlig ute då. Vi red runt sjön nere i byn och tillbaka. :)

Efter det gjorde jag klart lite i stallet och så.. Det vart inge målande idag, red ju istället. Sen orkade jag inte måla nå. xD Det får bli imorgon. Ska försöka ta mig upp tidigt då så kanske jag orkar måla mera.

Efter stallet så följde jag Moa och Mamma upp till Arvidsjaur, Moa skulle till en kompis och jag hade ändå inget bättre för mig.

När vi skjusat Moa for vi på teckan och åt mjukglass, jätte gott vare. ;)

Sen handla vi lite på varuhuset.

Efter det så körde vi ner till flygbryggan och kolla, så kunde jag ju inte hålla mig från att bada. xD Det var så himla härligt där i vattnet, super bra botten och verkligen inte djupt.

Jag träffade Anna (ridlärare) där också. Hon var där med sin son och sin hund. Så himla söt hennes son var och inte blyg heller. ^^

Sprang och bada lite med Annas hund också, gu vad den hunden gillar att bada. haha. :)

När vi vart där ett tag for vi hem, va förbi Sixten en stund. Och pratade med Farfar som va och bygde där också. :)

Farfar räddade mig från en timmerman by the way (Den tänkte äta upp mig) . xD Haha. Fy vad otäcka. ^^


Kajsa - Gu vad kul att få kommentarer. ^^ Äntligen. Det var länge sen.

Haha.. Jo det har du faktiskt rätt i. Men så mycket som han lyssnar på radio så.. :)


Nä nu måste jag ge mina saker på 4 ben där ute mat.

Innan dom smiter.


Kram på er!

/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards