Ronja Grahn

Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Ronja Grahn - 29 juli 2009 23:04

Fick med mig syrran ut imorse, hon körde Frille och jag red Hilda samtidigt. Vart jätte bra träning för dem båda.

Efter stallet så gick jag in och duscha, sola lite, och efter det åt jag middag. Vid halv fyra följde jag med mamma upp till Arvidsjaur, for till Kajsa,Nora och Isak då. Va jätte kul, busa massa med barnen. Så for vi på en promenad också. Mycket trevligt. :) <3

Åkte hem med mamma vi 20.00 då hon slutat jobba.


Imorgon blir det att gå upp tidigt, ska åka till Arvidsjaur klockan 07.00 samtidigt som mamma börjar jobba.

Fara till farfar och farmor då, blir väl att sova där. ^^ Chilla.

Vid halv tio tio nån gång så far jag till Kajsa, medans hon jobbar ska jag och Lisa vara med Nora och Isak. :)

Kommer bli super kul.


Nä nu ska jag stänga här, snart sova.

Så jag tar mig upp imorgon.

Kram Go´natt! /Ronja

Av Ronja Grahn - 29 juli 2009 10:10

Yaay, jätte bra väder idag, tror inte det kommer regna för det är alldeles blått och solen skiner. :) Nu kanske det blir lite mer sommar innan skolan börjar om elr? Hoppas!

Steg upp vid 07.30 och släppte ut Sixten sen for jag hem och la mig igen, va över sen för att ta in han men då hitta jag han då inte nånstans? *Som vanligt* Leta en stund sen gav jag upp, han kan väl ändå inte må så dåligt av att vara ute i de här fin vädret? Det är bara det att han sak ha mat nuuu.

Måste gå och leta han lite mer.

Ska äta frukost sen/nu, efter det blir det stallet, duscha,  sen Arvidsjaur. :)


Kramar/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards