Ronja Grahn

Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Ronja Grahn - 31 juli 2009 23:11

Ja eftersom jag skriver nu så kanske ni kan räkna ut att det inte vart nå luleåkalas? Jätte tråkigt. Men allt vart bara fel.

Men nästa år då ****** ;).

Har ändå hänt jätte mycket idag.

Imorgon klockan 08.00 bär det av till Skellefteå va ju jobb där då, blir säkert jätte jätte kul att stå där på parkeringen och ta betalt eller säga vart alla ska stå. *Eller så inte* men jag är så illa tvungen.

Hahaha. Ser bara en bild framför mig hur alla bilar står huller och buller där på parkeringen. ^^ Naa tror nog jag ska ta betalt istället, fast det är inte säkert det kommer gå nå bättre de. xD

Bäst av allt vore om jag slapp.


Nä ska nog snart sova va uppe gode tidigt imorse. Och ännu tidigare blir det imorgon. Hoppas man somnar i bilen.


Btw.. Kläderna jag köpte ur H&M katalogen har kommit. :) Ska hämta dem hos Lotta imorgon.


Ha det bra!

Kramar/Ronja


Snygging!<3

Ovido - Quiz & Flashcards