Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 2 juli 2009

Kusinerna är hemma. :)

Av Ronja Grahn - 2 juli 2009 22:29

Nu ser det ut på bloggen som det gjorde första veckorna. :)

Ska fixa mer på det där imorgon. Se om jag hittar nå bättre.


Kusinerna har kommit hem nuu. :D yay.

Vad jag saknat dem. <3

Va över och träffade dom ikväll. Kulkul. :)


Det blir nog ingen tävling för oss imorgon, Frille har fått nå jätte fult sår under magen och det är inte bra. :(

Hilda skulle jag inte heller få starta med, det accepterades tydligen inte av andra kuskar.

Så då får vi ladda till Umeå då. Eller vare Skellefteå. Kom inte ihåg.

Men det är hemskt dåligt med lopp, skit tråkigt.

Söndagen i Boden blev inställd för att det var för få anmälda. Typiskt att Hoting skulle ha dubbelhelg samtidigt. Det är dit alla far. :/

Jajaja...

Imorgon äre iaf 30 års fest. ^^ Kommer bli skoj det. 



Ha det så bra!

Kramar/Ronja


Jag vet vad du tänker, jag vet att du är rädd. Men det behöver du inte vara. För jag lovar det kommer inte att hända igen.

Jag finns här för dig, som du finns här för mig.

Du skulle bara veta hur mycket du betyder för mig.

Jag älskar dig! 


 
 
caroline

caroline

3 juli 2009 10:23

svar: jo, samma här :)
vad händer idag?

http://carolinekero.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards