Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 6 juli 2009

Besök...

Av Ronja Grahn - 6 juli 2009 23:58

För nån månad sen fick jag veta att Maj-lis och Gunnar ska komma upp till oss i sommar. För ni som inte vet då.. Dom bor nere i Hova, mammas gudföräldrar är det. Förr kom dom alltid upp varje sommar och alltid då jag var mindre också. Dom kör med sin husbil.

Men nu har dom inte vart här på 2-3 år för vissa anledningar men det behöver jag inte ta upp.

Men i år ska dom komma. Och det kommer bli så himla skoj att få träffa dom igen.

För nån vecka sen fick jag veta att dom skulle komma 13 Juli. Och det är prick om en vecka nu.

Det kommer bli så kul. :)

Skulle bara berätta det...


Och på Torsdag så kommer Sara upp till oss med sin Dajje (häst).

Blir väl ridturer och skojs som förra året.

Kommer bli skit skoj de me.



To Kajsa:

*Haha. Tänkte inte ens på att jag skrev "nördat" men då du säger det så lät det nog lite roligt. haha. ^^

*OkejOkej,Tack ändå! =) Jo det är så sjukt irri klart man vill in på facebook.

*Hihi ja.. Du har natten på dig att fundera då.. :) Skriv om du kommer på något.

Så får du läsa imorgon. ;)

Kram på dig!


Har just sett Beck nu. Det var svin bra.

Ska kolla lite sidor vid datorn ett tag nu sen vet jag inte vad som händer. Förmodligen sova. xD Är super trött.

Men imorgon blir det nog inget "Morgon målande" färgen är slut så mamma ska upp och köpa de när dom öppnar. Härligt med lite längre sovmorgon.


Kramizar/Ronja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards