Ronja Grahn

Alla inlägg under januari 2011

Av Ronja Grahn - 28 januari 2011 18:31

Vilken härlig dag!

Precis som planerat har jag hunnit en sväng, på både mimmis och gymmet efter dagis.

Nu har jag just ätit middag.

Lär nog bli Fredagsmys i soffan resten av kvällen, kika lite let´s dance och bara ta det lugnt.

Men först en sväng på konsum och handla nå gosaker. Det måste jag då vara värd efter denna veckas hård träning.


Trevlig helg på er!

Av Ronja Grahn - 28 januari 2011 06:59

Det här kommer bli en bra dag, jag känner det på mig!

 

Ska stiga upp och börja göra mig klar nu, så jag hinner med bussen.

 

Kramos

Av Ronja Grahn - 27 januari 2011 21:34

Ska inte skriva att jag är trött den här gången, känns som det står det i alla mina inlägg.

Har lagt mig, ligger och pratar med hjärtat och funderar lite över morgondagen. "Jobbbar" 08.00 - 14.00 Sen ska jag nog allt ta mitt pressentkort och knalla iväg till mimmis och kika om nå nya kläder.

Vart rätt shoppingsugen, och dröjer ju ett tag innan jag tar mig till Piteå känns det som, var meningen till helgen. Men inte blev det så.

Sen blir det nog en sväng på gymmet också, vet dock inte när jag ska ta det. Men det lär jag ju hinna avgöra imorgon.

Känns ganska tråkigt att sista praktik veckan redan närmar sig. Har gått alldeles för fort. Vill stanna kvar på dagis, känner inget sug att sitta och plugga i skolan.

Trivs så himla bra bland barnen.

 

Jobbade till fem idag, for hem och åt middag sen bytte jag om för gympan.

Åkte hem till Granbo med Lotta.

 

Nu ska jag kika igenom mina uppgifter, inte kul att inte veta vad man ska skriva på nå som ska vara inlämnat dagen efter. Joggigt läge!

 

- - -

 

Vet att det är något jag bör acceptera. Men jag kan inte. Jag tål det bara inte. Känner hur ilskan sprids i hela kroppen.

Av Ronja Grahn - 27 januari 2011 08:30

Så skönt med sovmorgon, är klar vaken, pigg och glad.

Vakna till och med före väckaren, sånt gillar jag. Börjar klockan tio idag, ska göra mig redo för denna dag nu. Så jag hinner med skjutsen till Arvidsjaur. :)

 

Ha en bra dag allihopa!

Kram

Av Ronja Grahn - 26 januari 2011 19:43

Är tidig i säng ikväll, så himla trött. Ska skriva lite uppgifter nu, sen sova. ska bli skönt efter att ha varit vaken sen fyra i natt. Huvva så hemskt det var.

 

Annars så har dagen bara varit bra, öppning på dagis idag så slutade ganska tidigt.

Ikväll blev det 2 timmar på gymmet. Härligt, härligt!

 

Nä, nu ska jag sätta igång med uppgifterna jag har att göra. Så jag kan sova någolunda tidigt ändå.

 

Sovmorgon imorgon, det gillas!

Av Ronja Grahn - 25 januari 2011 22:35

Helt knäckt.. har tränat ikväll. Var hur härligt som helst.

Nu ska jag lägga huvet på kudden, ringa och säga godnatt till hjärtat, sen sooova. Ändå till klockan fyra, då bilen rullar in till Arvidsjaur.

Jobbigt läge man kan hamna i ibland.

 

Godnatt på er! :)

Av Ronja Grahn - 25 januari 2011 15:03

Började åtta imorse och slutade två. Känns som dagen varit himla lång.. :)

Sitter hemma nu (i lägenheten) och kikar på lite uppgifter. Ska försöka få lite gjort nu, innan jag ska iväg och ha pyssel med lite äldre barn.



Av Ronja Grahn - 24 januari 2011 22:25

Humöret går verkligen upp och ner ikväll.

Orkar inte mer, nu ska jag sova! Så jag är pigg imorgon.

Skulle plugga ikväll, men det sket sig. F*n så irriterande.

Godnatt på er!


 

*4 månader men hjärtat idag, älskar dig mer än allt annat!*

Ovido - Quiz & Flashcards