Ronja Grahn

Alla inlägg under januari 2011

Av Ronja Grahn - 4 januari 2011 19:06

Idag blev det badet med kusinerna, de tyckte dom var skit skoj! Jag däremot höll på frysa ihjäl. Men jag överlevde.

Barnen for hem vi tre, halv fyra for jag och Nils på expert.

Och JA nu har jag köpt en egen dator!

Ska snart hem och packa upp den, vi stanna hemma hos Nils efter expert. Så har inte hunnit kolla än mer än inne på expert. Har ätit och nu ligger han och spelar, i väntan att jag ska bli klar vid datorn. Eller kan det vara tvärt om?


Kanske kommer ett inlägg senare.

Tjofräääs!

Av Ronja Grahn - 3 januari 2011 14:45

Sitter och väntar på kusinerna, som ska komma och hälsa på! :)

Skulle på expert tidigare men det hann jag inte, sov väl för länge. Får se om jag far ikväll annars står väl expert kvar till imorgon.


Ikväll blir det film med barnen, som även sover över!

Lyckos mig.. :)

:)

Av Ronja Grahn - 2 januari 2011 18:13

Idag har inte hänt mycket, skulle på expert men glömde bort att det var Söndag. Så det var ju stängt.

 

Sitter och undrar om Nils fastna i snön eller vad som hänt, det tar inte 30 minuter att gå till mig. .

Men se nu kommer han ju.. :)



Av Ronja Grahn - 1 januari 2011 17:04

Har ganska nyyydligt ätit frukost, måste jag ju vara ärlig och säga.

Skönt med Sovmorgon!

 

Hade en underbar kväll/natt.

 

Nu ska jag försöka göra nå vettigt innan denna dag också är slut. 

Tjoooofräääs!

Ovido - Quiz & Flashcards