Ronja Grahn

Alla inlägg under januari 2011

Av Ronja Grahn - 24 januari 2011 19:18

Humörsvängningar nånting..

Har varit så pigg och glad hela dagen, har haft en så bra dag. Men nu känner jag mig bara förbannad, trött, less..

Hemskt så fort det kan vända, behövs verkligen inte mycket ibland.

Av Ronja Grahn - 24 januari 2011 09:07

Så himla skönt med sovmorgon. Har verkligen fått sova ut, vaka före väckarn till och med. Pigg och glad! :)

Ska stiga upp och göra mig klar nu, "jobbar" 10 - 17 idag.

 

Ha en kanon dag allihopa, för det ska då jag ha!

 

Kram

Av Ronja Grahn - 23 januari 2011 20:01

Har landat i soffan efter en lång dag.

Fixade uppkörningen och provet, så nu har man snöskoterkort! Känns skönt.

Klockan fem blev det gymmet, jepp! Har fixat gym kort nu, så nu blir det hård träning. Gjorde första passet idag, så grymt härligt!

 

Har ny kommit hem, hunnit duscha och nu ska jag se Solsidan.

Av Ronja Grahn - 23 januari 2011 15:00

  

!

Av Ronja Grahn - 23 januari 2011 09:38

Nervös.....

Av Ronja Grahn - 22 januari 2011 18:02

 


Spåkulan är ju läskig, men sjävklart så ska jag traska iväg och köpa lite karameller!  :)

Av Ronja Grahn - 22 januari 2011 17:42

Har nyss kommit hem från kursen, höll ju på skit länge. Gu så trött jag blev.

 

Ska fixa nå mat nu, sen är det väl bara fortsätta plugga.

Praktik-uppgifter och skoter.

 

    

 

 



Av Ronja Grahn - 22 januari 2011 12:43

Är hemma på lunch nu, har ätit palt. Och nu håller jag på med lite plugg ifrån praktiken.

Vill hinna göra bort så mycket som möjligt medans jag har tid. Inte så kul att sitta med det en Lördagkväll.

 

Men nu börjar lunch tiden gå ut, dags att återvända.


Ovido - Quiz & Flashcards