Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 8 september 2011

Så kan det gå!

Av Ronja Grahn - 8 september 2011 18:09

Har i nån timme nu försök få internet att fungera på min lilla dator, men internet och datorn vill verkligen inte komma sams. Hur jag än försöker!

Så då får det va, funkar ju på stora datorn iallafall. Och jag har kollat det jag ville kolla.


Har nyss surrat en stund med hjärtat  , och tänkte skriva lite på rapporten från naturkunskapen nu. Insåg idag att fortsätter jag såhär, lär jag ju snart ha 10 ogjorda rapporter i en endaste hög. Så det känns helt okej att göra bort en ikväll. Så gör jag den andra imorgon på lektion. =)

Jag trodde verkligen det skulle bli jätte hemskt att läsa naturkunskap, men även om det tar emot att säga det så känns det nästan kul nu. Kom på mig tidigare i veckan av att jag längtade. Lite sjukt, men tydligen sant!

Men jag tycker faktiskt det är lite små kul att fara ut på studiebesök på olika arbetsplatser och höra vad dom gör och säger.. (Vilket vi gör på Torsdagar), och sen skriva rapport om det.. (Fredag) Det är chill!

Om/att man sen är lite mindre nöjd med läraren, spelar ingen roll.. Man kan inte alltid få som man vill, och då tycker jag man accepterar det. Istället för att bara gnälla. För det blir det faktiskt inte bättre utav. :)


Ojsann, blev ett mycket längre inlägg än vad jag trodde. Ska fortsätta plugga en stund nu, innan träningen klockan 19.00


  Denna bild känner ni säkert igen, men fanns ingen annan på stor datan! =)


Hejsvejs!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards